مستندساز ۹۴ ساله بریتانیایی رکورد اینستاگرام را شکست

مجازیست«سر دیوید فردریک اتنبرو»، مستندساز بریتانیایی رکورد جذب یک میلیون دنبال کننده اینستاگرام در سریع‌ترین زمان را که متعلق به «جنیفر آنیستون» بازیگر آمریکایی بود، به نام خود ثبت کرد.

اتنبرو ، طبیعت شناس معروف انگلیسی و حامی حفظ محیط زیست که ۹۴ سال سن دارد، برای نخستین بار در اینستاگرام حضور پیدا کرد و توانست رکورد سریعترین زمان رسیدن به یک میلیون فالوور اینستاگرامی را از آنخود کند.

وی در عرض چهار ساعت چنین رکوردی را ثبت کرد. پیش از دیوید اتنبرو، «جنیفر آنیستون» رکوردار قبلی گینس از نظر سریع‌ترین زمان رسیدن به یک میلیون فالوور اینستاگرامی در مدت زمان ۵ ساعت و ۱۶ دقیقه بود. رکورد قبلی نیز متعلق به «شاهزاده هری» و «مگان مارکل» با ثبت زمان پنج ساعت و ۴۵ دقیقه است.

در بازه ۲۴ ساعته‌ای که اتنبرو به اینستاگرام پیوست، ۲٫۷ میلیون نفر او را فالو کرده‌اند. نخستین پست وی در همین بازه زمانی ۱۱٫۴ میلیون بار بازدید داشته است. اتنبرو به دلیل مهمی، به اینستاگرام پیوسته است. وی در نخستین ویدیوی خود گفت:

«این اولین باری است که در اینستاگرام حضور پیدا کرده‌ام. این روند را ادامه خواهم داد و روشی جدید برای ارتباط با همه مردم جهان کشف کرده‌ام. جهان ما با مشکلات جدی روبرو شده است. قاره‌ها در آتش می‌سوزند. یخچال‌های طبیعی در حال ذوب شدن و صخره‌های مرجانی در حال از بین رفتن هستند. ماهی‌ها هر روز از بین می‌روند و دیگری اثری از آنها دیده نمی‌شود. این فهرست بلند بالا از مشکلات زمین طولانی است و به همین جا ختم نمی‌شود.»

اتنبرو قصد دارد از طریق حساب کاربری خود، پیام‌های مهمی در مورد نجات کره زمین به همه مردم جهان بدهد و راهکارهایی را نیز برای مقابله با تغییرات آب و هوایی زمین ارائه دهد. «جونی هیوز» و «کالین باتفیلد»، که در مستند اتنبرو در «نتفلیکس» و کتاب «یک زندگی روی سیاره ما» نیز همکاری داشته‌اند، در مدیریت حساب کاربری وی نیز به اتنبرو کمک می‌کنند.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول