مدارا کنید تا درست شود

مجازیست– محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم «یاد یاران»:

اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.

سرعت پایین نیست، بخشی از مشکل به این برمی گردد که حدود ۱۹۷ هزار معلم ما معلم ثابت نیستند و حق التدریس و آموزشیار و … هستند و شکل گیری کلاس ها یکی دو هفته طول می کشد. یک علت دیگر هم به تقویت زیرساخت های فنی برمی گردد که همراه اول متعهد این کار را انجام دهد و در حال انجام آن هستند.

ظرفیت بخش رسیدگی به مشکلات فنی سه برابر می شود و به اشکالاتی که منعکس می شود رسیدگی خواهد شد.

شبکه شاد یک اپلیکیشن بومی است که می خواهد ۵۵۰ هزار کلاس درس را مدیریت کند و ممکن است در برخی ساعت ها با مشکل مواجه شود.

این مسائل با مدارا به تدریج حل می شود؛ کما اینکه تا کنون به همین صورت بوده و هرروز از حجم مسائل کاسته می شود.

شاد زیر بار وسیعی رفته است. تست های لازم قبل از شروع مدارس انجام شده اما اکنون در میدان واقعی زیر بار رفته و باید کارایی خودش را آشکار کند و اگر هم اشکالی هست رفع بشود. موضوع این است که حتما ظرف یکی دو هفته آینده مسائل حل و فصل خواهد شد.

قرار نبود ما سیمکارت شاد توزیع کنیم. برخی اپراتورها مدعی بودند می توانند سیمکارت شاد را تولید کنند و گفتند وزارت ارتباطات با محدودیت شماره روبروست و نمی توانند این کار را انجام دهند.

اما برای ارائه سرویس های ایمن تدابیری در وزارت ارتباطات اندیشیده شده که دانش آموزان بتوانند در قالب بسته هایی از اینترنت ایمن استفاده کنند. در واقع بحث سیمکارت منتفی شد.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول