تخفیف های عجیب و گرفتاری برای صاحب هایپرمارکت

مجازیست-سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان:

  • شاکیه به پلیس فتا استان مراجعه و ضمن ارائه مرجوعه قضایی،اظهار داشت شخصی به پیج فروشگاه به مالکیت اینجانب در اینستاگرام دسترسی داشته و با انتشار پست های تخفیف شگفت انگیز باعث هجوم مشتریان به محل کسب و کار شده است.
  • با تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی مشخص شدد جیمیل و شماره موبایل ریکاوری برای بازیابی پیج اینستاگرام تغییر یافته است، با راهنمایی های فنی پلیس فتا واقدامات مسئول IT فروشگاه ، خوشبختانه پیج مربوطه بازپس گیری شد،همچنین با بررسی لاگ های موجود، سرنخ های مهمی پیرامون دسترسی شخصی ناشناس به پیج مربوطه پیدا شد.
  • در ادامه با داده کاوی ادله و شواهد استخراج شده بانضمام تحقیقات میدانی محرز شد که مسئول IT سابق فروشگاه که ۶ ماه قبل اخراج شده است عامل این انتقام جویی با ترفند تخفیف های شگفت انگیز می باشد.
  • سرانجام طی هماهنگی ها قضایی متهم به این پلیس شد،شخص مذکور در اظهارات شفاهی با تناقض گویی و داستان پردازی سعی در کتمان حقیقت داشت که پس از مشاهده ادله دیجیتال به اقدامات مجرمانه خود اعتراف نمود،بنابراین پرونده با گزارش نهایی در معیت متهم به دادسرا ارجاع گردید.
  • در بخش قابل توجهی از پرونده های متشکله کارکنان ناراضی یا اخراجی عامل جرم هستند، متأسفانه یکی از عوامل بنیادی و انگیزشی برای ارتکاب اعمال مجرمانه در حوزه های مختلف اجتماعی، مشکلات عدیده اقتصادی است که از نتایج آن تعدیل و اخراج نیروی انسانی و یا پرداخت دستمزد «نامتناسب با تورم» به کارکنان است .

/پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول