ارسال پست به صورت همزمان اقدام جدید فیس بوک

مجازیستیکی از مشکلات رایج کاربران شبکه های اجتماعی این است که نمی توانند یک پست را در چند شبکه به صورت همزمان به اشتراک بگذارند. عدم وجود این امکان منجر به اتلاف زمان بیش از حدی شده است. در این راستا فیس بوک به عنوان بزرگ ‎ترین شبکه اجتماعی جهان و مالک اینستاگرام و واتس ‎اپ اعلام کرده است که کاربران می ‎توانند با استفاده از قابلیت جدید Accounts Center، به راحتی پست ‎های موردنظر خود را در چند شبکه ارسال نمایند.

با این حال این ادغام تنها برای ارسال مطالب بوده و ابدا تداخلی در کار هر یک از آنها ایجاد نخواهد شد. به همین خاطر شما همچنان می ‎توانید هویت جداگانه را حفظ نمایید. با این حال این قابلیت در حال حاضر در اختیار عموم قرار نگرفته و در مرحله آزمایش ‎های نهایی قرار دارد.

تحت این شرایط پیش ‎بینی می ‎شد که تا یک ماه دیگر، این امکان برای تمامی افراد مهیا شود. بدون شک تلاش برای راحتی بیشتر کاربران، نتایج بسیار خوبی را برای فیس بوک به همراه خواهد داشت. درواقع با توجه به این امر که تیک تاک نیز با مشکلات جدی مواجه شده است.

هم ‎اکنون رقیب جدی ‎ای برای این ابربرند فیس بوک، وجود ندارد. در نهایت امکان دیگر این بخش جدید این است که می ‎توانید از یک رمز مشترک برای تمامی صفحات خود در هر یک از سه شبکه، استفاده نمایید.

/فرصت امروز به نقل از techcrunch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول