۵ میلیارد تومان آموزش آنلاین رایگان به مردم ارائه شد

مجازیست-زهرا رحمتیان، مدیر پویش مجازی هرکجا، هر زمان یادگیری:

  • راه اندازی کمپین مجازی هرکجا، هرزمان، یادگیری همزمان با آغاز بحران کرونا و قرنطینه کلید خورد، از آنجا که در این ایام کسب و کارها دچار مشکلات اقتصادی بودند تصمیم گرفتیم تا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی آموزش های آنلاین و رایگانی را ارائه کنیم.
  • مهمترین رویکرد این رویداد عمل به مسئولیت اجتماعی و ارتقای مهارت های نوآورانه جوانان کشور در شرایط بحران بود که خداروشکر با توجه به بازخوردها با موفقیت روبرو شد.
  • کمپین در ابتدا با همراهی۲۰ نفر از اساتید آغاز شد، به دلیل شرایط قرنطینه و دورکاری و همچنین رایگان بودن آموزش‌ها، رفته رفته استقبال از این طرح بیشتر شد و کمپین را با ۱۳۳ مدرس توسعه دادیم.
  • در طول این کمپین بیش از ۵ میلیارد تومان آموزش رایگان به مردم ارائه شده است و نکته جالب توجه اینکه ۴۱۶ نفر از شرکت کننده ها از ۲۶ تا ۵۰ وبینار، ۲۲۲ شرکت کننده از ۵۱ تا ۱۰۰ وبینار و ۹۵ شرکت کننده نیز از بیش از ۱۰۰ وبینار یا ویدئوی وبینار استفاده کرده‌اند.
  • با توجه به جدید بودن این حرکت و حجم بالای ۲۳۸ رویداد آموزشی که در مدت ۶ماه برگزار شد با چالش های متفاوتی مواجه شدیم که از مهمترین آنها می توان به تامین زیرساخت های مورد نیازو مدیریت حجم بالای مخاطب با توجه به مجازی بودن فرآیندها اشاره کرد.
  • دوره ها شامل ۲۲۹ وبینار و ۹ لایو آموزشی اینستاگرام بود و ترافیک وبینارها گاهی به حدی بود که مثلا طی ۱۰ روز برپایی کمپین در تعطیلات سال نو ۵۶ رویداد آنلاین را برگزار کردیم.
  • در مدت اجرای کمپین یادگیری، ۱۶۹ هزار ساعت برنامه آموزشی در مجموع ارائه شد و ۱۳۳ مدرس از داخل وخارج کشور همراه شرکت کنندگان بودند، همچنین شرکت در این کمپین به دلیل جهانی بودن کرونا در جغرافیای بین الملل آزاد بود و شرکت کنندگانی از کشورهای خارجی نیز داشتیم.
  • برگزاری کمپین هرکجا، هر زمان، یادگیری آمار خوبی درباره علاقه مندی مخاطبان به موضوعات آموزش آنلاین ارائه کرد و براین اساس برنامه‌ریزی برای تعریف دوره های آموزشی بعدی ساده تر می‌شود.

/ایرنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول