در متقلب بودن ۵۳۵ اکانت شَک نداریم

مجازیست-امیر گلخانی، مدیرروابط عمومی کوئیز آوکینگز:

  • کوئیز آو‌کینگز مانند هربازی دیگری راه‌های تقلبی دارد. ما هم از این موضوع اطلاع داریم. تیم امنیت کوئیز هم مداوم روی این موضوعات تمرکز کرده است. حدود هشت ماه پیش درگیر پروژه‌ای به نام بات تلگرامی شدیم و یک بات را هم شناسایی کردیم، سپس قوانین خود را به روزرسانی و اعلام کردیم که این موضوع بات تلگرامی برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • موضوعی که باعث شد تا تمام این جریان به رسانه‌ها برسد وبسیاری برداشت متفاوت داشته باشند، این است که آنها نمی‌دانند این افراد متقلب هستند. در صورتی که این کاربران در عدالت بازی اخلال ایجاد کردند
    قصد ما ایجاد محیط امن و سالم برای کاربران است تا بتوانند از بازی لذت ببرند و به همین خاطر خیلی قاطع و سریع اقدام کردیم. تیم فنی راه دور زدن امنیت بازی را مسدود کرد و اکانت ۵۳۵ کاربری که از این بات استفاده کرده بودند را هم بست. ما براساس قوانین بازی که کاربران پذیرفتند، اقدام کردیم؛ اما به خاطر احترامی که به بنیاد داشتیم، حاضر شدیم با متقلبین صحبت کنیم و دلایل را مستقیم و شفاف توضیح دهیم.
  •  نتیجه جلسه این شد تا ۱۰ آبان‌ماه پس از کوئیز کاپ دوباره موضوع را بررسی ‌کنند و اگر در این مورد نکته‌ای وجود داشت اعلام می‌کنند؛ اما آنها مطمئن هستند که این کاربران متقلب هستند.
  • موضوعی که باعث شد تا تمام این جریان به رسانه‌ها برسد وبسیاری برداشت متفاوت داشته باشند، این است که آنها نمی‌دانند این افراد متقلب هستند. در صورتی که این کاربران در عدالت بازی اخلال ایجاد کردند. با اینحال ما تغییر رویکرد نخواهیم داشت چون یک میلیون کاربر فعال در ماه داریم و باید پاسخگوی آنها هم باشیم.
  • قوانین بازی همواره برای حفظ سلامت فضای آن در حال تغییر است. در رابطه با مسدود شدن این متقلبان نیز قوانین ۴۸ ساعت قبل از مسدود شدنشان، به‌روز شد. اگر تغییر قوانین بزرگ باشد، حتما از طریق پیام درون بازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول