چرا اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار دارای اهمیت است؟

مجازیستبا پیشرفت شبکه‌های اجتماعی در جهان و نیز ایران، برنامه اینستاگرام که مخاطبین بسیاری از جمله مردم عادی و هنرمندان، ورزشکاران، سلبریتی‌ها و… دارد، به عنوان یکی از محبوب‌ترین، پر بازدیدترین و تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران و جهان شناخته می‌شود و از همین رو، مورد توجه تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است.

چرا اینستاگرام برای صاحبان کسب و کار دارای اهمیت است؟

این اهمیت بدین دلیل است که در واقع صفحه‌ی اینستاگرام به مانند یک ویترین و مغازه مجانی برای ارائه محصولاتتان است؛ آن هم در این اوضاع نابسامان اقتصادی. همچنین شما در اینستاگرام بدون هیچگونه پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید محصولات و خدمات خود را برای تعداد زیادی از کاربران معرفی کنید و یک تبلیغات اثرگذار را برای محصولات خود داشته باشید.

دلیل این اثر گذاری را می توان تعداد زیاد افراد فعال در این برنامه و البته راحت طلبی همین کاربران در خرید مایحتاج روزانه و هفتگی و ماهانه دانست! اینستاگرام داری یا همان مدیریت صفحات اینستاگرام البته که به هیچ عنوان کار راحتی محسوب نمی‌شود؛ چرا که فرد با چالش‌های متعددی از جمله: بازاریابی محتوایی، فروش موقت، پاسخگویی منظم و پرسرعت به دایرکت و کامنت‌ها و بطور کلی سوالات مخاطبان، ارسال به موقع به پست و تلاش برای افزایش فالوور، رو به رو خواهد بود.

تاثیر خرید لایک و فالوور بالا آمدن پیج اینستاگرامی شما

به مانند الگوریتم‌های گوگل، الگوریتم‌های نرم افزار اینستاگرام نیز دارای هوش مصنوعی و برنامه‌ نویسی جالب توجهی هستند؛ به طوری که به هر میزان که خرید لایک و خرید فالوور واقعی بیشتری انجام شده باشد و تعداد لایک و کامنت‌ها افزایش یابد، پالس‌های مثبت بیشتری به الگوریتم‌های اینستاگرامی ارسال می‌شود.

به بیان دیگر، این بدین معناست که اینستاگرام، پیج شخصی و یا پیج کسب و کار اینستاگرامی شما را برای مخاطبان، بسیار سرگرم کننده و البته با محتوای جالب و خلاقانه تشخیص می‌دهد و صفحه اینستاگرامی‌تان را در اکسپلورر، اصطلاحاً «بالا» می‌آورد و به دفعات زیاد نمایش می‌دهد.

یعنی، می‌توانید کسب و کار اینستاگرامی خود را در وضعیت مناسب‌تری قرار دهید؛ چنانکه حتی در بسیاری از پیج‌های فروشگاهی هم قطعاً با این موضوع مواجه شده‌اید که از شما می‌خواهند که برای دریافت قیمت و ارائه مشاوره، به دایرکت مراجعه کنید؛ و یا در جواب کامنت‌هایتان برای دریافت قیمت آن محصول، با این پاسخ روبرو می‌شوید که: «قیمت در دایرکت ارسال شد»! اما اساس این داستان برای چیست؟!

جواب اینجاست که علاوه بر خرید لایک و خرید فالوور از منابع معتبر، صاحبان پیج به دنبال افزایش اصلاحاَ «نرخ کلیک» در صفحه اینستاگرامی‌شان نیز هستند تا به الگوریتم اینستاگرام، پالس‌های فعالیت و اکتیو بودن خود را برسانند و بدین ترتیب پیجشان را با استقبال و بازدیدهای بالاتری معرفی کنند.

جلب اعتماد مخاطبان برای رونق کسب و کار اینستاگرامی

شاید این سوال برایتان به وجود آمده است که خریدلایک چه ارتباطی و جلب اعتماد مخاطبان دارد؟! پس عجله نکنید…

قطعاً هر چقدر که میزان لایک، کامنت، بازدید و فروش حرفه‌ای بالاتر باشد، شما به اعتبار و کیفیت آن کسب و کار اینستاگرامی اعتماد بیشتری خواهید کرد و با خیال راحت‌تری، به خرید می‌پردازید. در سوی دیگر حتی ممکن است بعضی از پیج‌ها، محصولات به شدت خلاقانه و یونیکی ارائه کنند؛ اما به دلیل عدم دیده شدن کافی، با میزان فروش بسیار کم دست و پنجه نرم کنند!!

بنابراین اگر واقعاً محصول ویژه‌ای برای عرضه دارید و می‌خواهید از درآمدهای فوق‌العاده کسب و کار اینستاگرامی، سهمی داشته باشید و یا حتی اگر می‌خواهید پیج شخصی‌تان بالا بیاید و دیده شدن بیشتری را تجربه کنید، بدون شک خرید لایک و خرید فالوور می‌تواند یک راهکار مناسب برای‌تان باشد. پس به جای صرف هزینه و زمان زیاد برای دستیابی به فالوور و لایک زیاد در گذر زمان، کار خود را با خرید لایک و خرید فالوور با قیمت مناسب راحت‌تر کنید.

اطمینان در خرید لایک و خرید فالوور

تاکنون تجربه‌ی این را داشته اید که به پیجی سر بزنید که فالورهای زیادی دارد؟! ناخوداگاه مطمئنا به این فکر می‌کنید که حتما این پیج هم دارای شرایط ویژه‌ای است و از پست‌های جذاب و خوبی بهره می‌برد… حتی اگر پیج موردنظرتان، در رابطه با فروش محصول نیز باشد، با خود فکر می‌کنید که حتما خریداران از پیج راضی هستند که تا این میزان دنبال کننده یا همان فالوور دارد!

در واقع افزایش فالوور یک پیج، یک نوع امید قلبی به مخاطبین از جهت اعتماد و رضایت مندی القا خواهد کرد که با خرید فالوور و خرید لایک از شرکت‌های معتبر، این امر میسر است. افراد عادی با شروع فعالیت در اینستاگرام، مخاطبین و دنبال کننده‌های چندانی ندارند و فکرش را کنید که همین افراد عادی، در کمترین زمان ممکن نیاز به فروش محصولات و خدمات و کسب درآمد داشته باشند! قطعاَ با کم بودن فالوور، هیچ صاحب کسب و کاری هرگز نمی‌تواند رقیبی برای پیج‌های با فالوورهای زیاد باشد؛ مگر اینکه با خرید فالوور و لایم در مدت زمان بسیار کوتاهی، سعی بر بالابردن پیج و دیده شدن صفحه خود کند.

بهترین، ارزان‌ترین  و البته سریع ترین راه از نظر کارشناسان خبره بازاریابی اینترنتی و سوشال نتوورک، خرید فالوور برای پیج می‌باشد. در نظر داشته باشید که بازار اکثر پیج‌های افزایش فالوور تقلبی داغ است!! و اگر از این بابت ضرر دیدیم، قطعاَ این تقصیر خود ماست که به پیج‌های فیک، ناکارآمد و غیرقابل اطمینان، سفارش داده‌ و آینده‌ و اعتبار کسب و کارمان را به چنین متقلبانی گره زده‌ایم!

اگر دنبال افزایش و خرید فالوور واقعی هستید و نمیخواهید پولی که هزینه میکنید از بین برود، فالوور پرو یک انتخاب مطمئن برایتان خواهد بود.

قوانین خرید لایک از فالوور پرو چیست؟

فالوور پرو با انجام متعدد و موفق آمیز خرید لایک و خرید فالوور،قوانین خاصی را برای کاربران گرامی درنظر گرفته است:

  • پس از خرید لایک و خرید فالوور، مجموعه فالوور پرو از دریافت رمز عبور مشتریان، به دلیل اعتماد هرچه بیشتر معذور است.
  • پیج اینستاگرامی مخاطبان باستی مطابق با ارزش‌ها و قوانین جمهوری اسلامی باشد و به هیچ عنوان انجام و خرید فالوور و لایک برای پیج‌های رادیکالی و دارای موضوعات ممیزی امکانپذیر نخواهد بود.
  • هر سفارش دهنده دارای نام کاربری خاصی است و توجه داشته باشید که افزایش فالوور و لایک، تنها برای پیجی که با همان حساب کاربری سفارش دهنده ثبت شده است، انجام می‌گیرد.

فالوور پرو (followerpro.ir) با مناسب‌ترین قیمت و ارائه بالاترین کیفیت در خرید فالوور و خرید لایک، به رونق کسب و کار اینستاگرامی‌تان می‌اندیشد…

/قدس آنلاین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول