گوگل امنیت کاربران خود را بیمه می‌کند

مجازیستدر ماه مارس، گوگل اطلاعات مربوط به حملات مورد حمایت دولت را به اشتراک گذاشت. این غول فناوری نشان داد که تقریباً چهل‌هزار هشدار از حملات فیشینگ یا بدافزار برای کاربران خود در طول سال ۲۰۱۹ صادر کرده است و خبر خوب آن است که در مقابل این حملات، APP توانایی حفاظت از همه کاربرانش را دارد.

APP از دسترسی غیرمجاز به حساب‌ کاربرانش جلوگیری می‌کند و اطلاعات کاربران را از بارگیری‌های مضر، ایمن می‌سازد. APP قویترین حمایت‌ در برابر فیشینگ و ربوده شدن حساب کاربران است که به‌طور خاص برای حساب‌هایی با بیشترین خطر طراحی شده است.

این برنامه حفاظت خاصی را در برابر فیشینگ انجام می‌دهد و همچنین حفاظت در برابر حملات به حساب‌های Google، برنامه‌های مخرب و… را در دستور کار خود قرار داده است.

گوگل اعلام کرد که با استفاده از سیستم بلادرنگ برای تجزیه‌وتحلیل در مورد بارگیری‌های مشکوک، از کاربران خود درخواست می‌کند که آیا می‌خواهید اطلاعات را برای تجزیه‌وتحلیل در سیستم‌های شناسایی ضد بدافزار خود ارسال نمایید؟

به‌طور مثال وقتی Chrome بارگیری یک پرونده را مشکوک تشخیص ‌دهد، کاربران یک پیام جدید مشاهده می‌کنند که آیا می‌خواهید پرونده را برای بررسی بدافزار به Google Advanced Protection ارسال نمایید؟ سپس مرورگر ایمن گوگل آن را اسکن می‌کند و در صورت عدم ایمن بودن پرونده، به کاربر هشدار می دهد.

این ویژگی به‌طور پیش‌فرض در همه کاربرانی که در برنامه Advanced Protection ثبت‌نام کرده‌اند، فعال می‌شود. کاربرانی که هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند با استفاده از امنیت داخلی تلفن خود (Android 7.0 به بالا یا در iPhone با iOS 10.0 به بالا) با Google Smart Lock یا امنیت سازگار با FIDO به این برنامه بپیوندند.

/پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا به نقل ازsecurityaffairs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول