آمار و ارقام «باسلام» اعلام شد

مجازیستنشست خبری استارتاپ باسلام برگزار شد. مدیران استارت‌آپ «باسلام»، بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی، در این نشست خبری تاکید کردند این کسب و کار تصمیم دارد بیش از گذشته روی هوشمندسازی پلتفرم خود و ایجاد یک تجربه کاربری منحصربه‌ فرد برای جامعه کاربرانش تمرکز کند. مدیران این استارت‌آپ فعال در حوزه بازار آنلاین خرید و فروش محصولات خانگی و محلی در یک نشست خبری گفتند که در ۴ سال فعالیت خود میزبان ۴۸ هزار غرفه بوده‌اند که این غرفه‌ها ۴۲۰ هزار محصول عرضه کرده‌اند.

محمدرضا آقایا، مدیرعامل این استارت آپ:

  • از سال گذشته تاکنون با ایجاد امکانات گوناگون «باسلام» را به بازار اجتماعی (social marketplace)  تبدیل کردند تا مشتری و غرفه‌دار به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • از حالا به بعد تیم « باسلام» روی هوشمندکردن این پلتفرم متمرکز شده تا مشتری تجربه کاربری خوبی داشته باشد و غرفه‌دار به شیوه بهتر به مشتری معرفی شود.
  • هم‌اکنون ۴۲۰ هزار محصول از ۴۸ هزار غرفه در باسلام موجود است. در ۳۰ روز گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار گفت‌وگو بین افرادی که در باسلام فعالیت می‌کنند، انجام شده است. در همین ۳۰ روز گذشته ۱۲ میلیون و ۵۲۶ هزار بار جست‌وجو در باسلام رخ داده است. فروش این روزها معادل فروش کل شهریور ماه سال گذشته است.
  • در این سال‌ها به بازار اجتماعی (social marketplace) تبدیل شده است.
  • به تازگی هم ویدیو را راه‌اندازی کردیم. غرفه‌داران از محصولات خود ویدیو تهیه و در باسلام منتشر می‌کنند و غرفه‌داران خیلی خوب از این امکان استفاده کردند.

در ادامه نشست سجاد عساکره، معاون عملیات «باسلام»:

  • پیش از ایجاد غرفه در «باسلام» ما شهر به شهر می‌رفتیم و کسب و‌کارها را به پلتفرم خود دعوت می‌کردیم تا اینکه آرام آرام کسب و کارها در باسلام مستقر شدند. سال گذشته ۴ هزار کسب‌وکار در باسلام فعالیت می‌کردند و امروز ۴۸ هزار کسب‌وکار داریم. این غرفه‌ها ۴۲۰ محصول منحصر به فرد عرضه می‌کنند. این غرفه‌داران از ۹۳۲ نقطه جغرافیایی هستند و از هزار و ۲۴ نقطه کشور برای خود مشتری جذب می‌کنند این توزیع‌شدگی کسب‌وکارها را نشان می‌دهد.

/آی چیزها/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول