کتاب «ارزش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی» منتشر شد

مجازیست-سید میکائیل جعفری، نویسنده کتاب «ارزش تبلیغاتی شبکه های اجتماعی»:

  • این کتاب با موضوع شبکه های اجتماعی در سه بخش و ۱۵۱ صفحه نگاشته و در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات بوعلی به بازار کتاب عرضه شده است.
  • بخش اول شامل کلیات و مقدمه، بخش دوم مربوط به شبکه های اجتماعی با موضوعاتی از قبیل رسانه، تعریف شبکه، انواع شبکه، مزایای شبکه و چالش ها می باشد.
  • بخش سوم کتاب نیز حول محور تبلیغات، مفهوم لغوی و اصطلاحی تبلیغ، تعریف، تفاوت ها، ویژگی ها، تاریخچه، انواع تبلیغات، شیوه و هزینه در تبلیغات، تبلیغات اینترنتی، نظریه های تبلیغات و در انتها با ذکر منابع و مآخذ فارسی و انگیسی کتاب به پایان می رسد.
  • شبکه های اجتماعی، پایگاه یا مجموعه پایگاه هایی هستند که امکانی فراهم می آورد تا کاربران بتوانند علاقه مندی ها، افکار و فعالیت های خودشان را با دیگران به اشتراک گذاشته و دیگران هم این افکار و فعالیت ها را با آنان سهیم شوند.
  • یک شبکه اجتماعی، مجموعه ای از سرویس ‌های مبتنی بر وب است که این امکان را برای اشخاص فراهم می آورد که توصیفات عمومی یا خصوصی برای خود ایجاد کنند، یا با دیگر اعضای شبکه ارتباط برقرار کنند و منابع خود را با آن ها به اشتراک بگذارند و از میان توصیفات عمومی دیگر افراد، برای یافتن اتصالات جدید استفاده کنند.

سید میکائیل جعفری فرزند سید علی اکبر به سال ۱۳۶۸ خورشیدی در روستای چاوشی شهرستان دشتی دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی در زادگاهش و راهنمایی و متوسطه را در شهر خورموج گذرانید. فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه دولتی باهنر کرمان و کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی از دانشگاه هرمزگان می باشد. هم اکنون شاغل در شرکت نفت و گاز پارس POGC عسلویه، کارشناس ناظر طرح های بسیج سازندگی سپاه ( بسیج همگام با کشاورز ) و کارشناس شرکت تعاونی خدمات فنی مهندسی و کشاورزی لیان پارس گلستان می باشد.

/روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول