سامانه‌های آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد رایگان می‌شود

مجازیست-محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران:
  • طی روزهای اخیر تعدادی به نمایندگس از دانشجویان دانشگاه آزاد مراجعه ای داشتند و مطالبه شان این بود که سامانه های دانشگاه آزاد رایگان نشده و دانشجویان این دانشگاه دچار مشکل هستند؛ حرف‌شان هم درست بود و این تحلیل مطرح شد که چون دانشگاه آزاد شهریه و پول تشکیل کلاس را می‌گیرد، طبیعتاً باید هزینه های خود را تأمین کند اما به هر حال امروز با آقای رئیس جمهور در این باره صحبت کردم و ایشان هم فرمودند که همه‌ی سامانه های دانشگاه آزاد بصورت رایگان از طریق شبکه ملی اطلاعات در دسترس باشد که این اتفاق از فردا رخ خواهد داد و تمام سامانه های آموزش مجازی دانشگاه آزاد هم بصورت رایگان خواد شد.
  • یکسری از اساتید دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه ها از ثبت نام برای دریافت بسته آموزش مجازی جا مانده بودند؛ این سامانه از امروز باز می‌شود و اساتید می‌توانند از طریق سایت ict ثبت نام خود را انجام دهند و بسته های مربوطه را دریافت نمایند.
  • طی یک هفته اخیر رشد قابل توجهی در ترافیک شبکه را داریم و طبیعتاً تعطیل شدن مدارس نقش بسزایی در بالارفتن ترافیک شبکه دشته است. برای سنجش و پایش کیفیت یک کمیته ویژه ای را مجدداً تشکیل دادیم و گزارشی از وضعیت کیفیت شبکه گزارشی هم طی همین هفته تهیه و منتشر می‌کنیم.
  • در تلاش هستیم تا بتوانیم بصورت کامل در ایام شیوع کرونا و تعطیلی هایی که در حوزه آموزشی بوجود آمده و در سایر حوزه‌ها که احتمال این تعطیلی وجود دارد، خدمات رسانی به عموم جامعه و دولت الکترونیک را تعطیل نکنیم.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول