هنگ اوت گوگل بازنشست می‌شود

مجازیستگوگل اعلام کرد که در نظر دارد کاربران اپلیکیشن ارتباطی Google Hangout را از سال آینده به سرویس جدیدی موسوم به «گوگل چت» انتقال دهد. همچنین گفته شده است که اپلیکیشن ارتباطی «چت» یک سرویس رایگان است تا محدودیت‌های موجود در اپلکیشن Workspace در مجموعه نرم افزاری G Suite از بین برود.
اپلیکیشن ارتباطی جدید «چت» از طریق سرویس پست الکترونیکی جیمیل در ارتباط خواهد بود و البته در قالب یک ابزار مستقل به فعالیت خود ادامه می‌دهد. گوگل توضیح داد که قابلیت‌های مختلف سرویس Google Hangout از جمله پیام‌های خصوصی یا گروهی به همراه قابلیت ارسال پیام به صندوق ورودی، جست‌وجوی سریع‌تر، ایموجی‌ها و پاسخ‌های پیشنهادی در اپلیکیشن جدید موجود خواهد بود.
شرکت گوگل در نیمه نخست سال میلادی ۲۰۲۱ فرآیند انتقال کاربران Google Hangout به سرویس «چت» را آغاز می‌کند و به صورت خودکار تمامی مکالمات، مخاطبین و تاریخچه ذخیره شده در «هنگ‌اوت» به اپلیکیشن جدید منتقل می‌شود.
شرکت گوگل توضیح نداده است که چگونه فرآیند انتقال کاربران نسخه رایگان هنگ‌اوت را انجام خواهد داد. با این وجود گفته شده است که این کمپانی دستورالعمل‌ها و راهنمایی‌های دقیق‌تر را منتشر خواهد کرد تا کاربران به صورت گام به گام بتوانند فرآیند انتقال را دنبال کنند.
شرکت گوگل استدلال می‌کند که مزیت اصلی سرویس «چت» این است که کاربران به صورت آسان‌تر می‌توانند با دیگران در ارتباط باشند و از این طریق اهداف، علایق مشابه، به اشتراک گذاشتن فایل‌ها و قابلیت‌های همکاری متقابل آسان‌تر از قبل در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
/همکاران سیستم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول