پلتفرم های فروش آنلاین چین زیر ذره بین قانونگذاران

مجازیستسازمان قانونگذاری بازارهای چین و دیگر بخش های دولتی این کشور تحقیقی درباره تجارت آنلاین آغاز کرده اند.

هدف آنان ردیابی و تشدید سخت گیری ها درباره مواردی مانند رقابت ناسالم و تجارت غیر قانونی کالاهای جعبی یا حیات وحش است.
به نوشته خبرگزاری شینهوا این تحقیقات تا ماه دسامبر ادامه می یابد و حوزه هایی مانند پخش آنلاین محتوا را نیز دربر می گیرد. طی دو سال گذشته این حوزه به یکی از کانال های محبوب فروش کالا و خدمات در چین تبدیل شده است.
هدف این اقدام تضمین آن است که پلتفرم های تجارت آنلاین مسئولیت های خود را برای حفظ حقوق مصرف کننده و اپراتورها انجام می دهند و شرایط عادلانه و منظم در بازار فراهم کنند.
/مهر به نقل از رویترز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول