جزئیات برگزاری نشست های تخصصی همایش سواد رسانه ای تشریح شد

مجازیست-دکتر عبدالکریم خیامی، دبیر شورای علمی همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی:

  • جدول عناوین مقالاتی که در نشست‌های تخصصی پنجگانه این رویداد ارائه خواهد شد، بر اساس این جدول از مؤلفان مقالات درخواست می کنیم فایل ارائه خود را به صورت یک ویدیوی ضبط شده – به مدت حداکثر ده دقیقه- به ایمیل همایش به آدرس info@milconf.ir ارسال کنند.
  • به علت شرایط کرونایی نشست ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، البته از رئیس و دبیر هر نشست و نیز ارائه دهندگانی که در تهران اقامت دارند خواسته شده در صورت امکان در محل برگزاری نشست حضور داشته باشند تا از تجهیزات و امکانات ضبط و انتشار بهتری استفاده شود. تلاش بر این است که اصل ارائه ها در قالب ویدیوهای از پیش ضبط شده در اختیار برگزارکنندگان قرار گرفته باشد تا در زمان مقرر و طبق جدول زمانبندی پخش شود. البته نظرات اساتید حاضر در هر نشست و پرسش و پاسخ های آنها از پژوهشگران به صورت زنده و برخط(آنلاین) خواهد بود.
  • تعداد مقالات پذیرفته شده که از سه مرحله داوری عبور کرده اند، بیش از مقالاتی است که در جدول ارائه ها اعلام شده است، اما به علت اینکه ظرفیت ارائه مقاله در همایش – به ویژه در شرایط برگزاری مجازی- محدود است، به ناچار مقالاتی که نمرات بالاتری در فرایند داوری کسب کرده اند در این جدول قرار گرفته اند. البته ممکن است پس از برگزاری همایش از برخی نویسندگان بخواهیم تا برای چاپ مقالاتشان درکتاب مقالات همایش، اصلاحاتی را انجام دهند.
  • در این رویداد ۱۰ درصد از نمره نهایی به «نحوه ارائه مقالات» اعم از کیفیت پرده نگار، رعایت زمان، شیوایی بیان، تسلط بر محتوای مقاله و نحوه پاسخگویی به سوالات مطرح شده در نشست اختصاص یافته است.
  • بر این اساس برای تعیین ۱۰ مقاله برتر همایش که مشمول دریافت جوایز خواهند بود، ۹۰ نمره به محتوای مقاله و ۱۰ نمره به نحوه ارائه اختصاص می یابدکه نمره اخیر را اساتید حاضر در نشست منظور خواهند کرد.
  • ازهمین رو پیشنهاد می کنم مقالاتی که بیش از یک نویسنده دارند، از میان خود کسی را که از بیان و اشراف بهتری برخوردار است برای حضور در نشست ها انتخاب کنند.
  • از نویسندگان مقاله در حوزه سواد رسانه ای انتظار می رود که خود بتوانند با صداگذاری بر روی محتوای پرده نگار خود، یک محتوای رسانه ای و ویدئویی کوتاه (کمتر از ۱۰ دقیقه) تهیه و برای همایش ارسال کنند.

/کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول