فعالان فضای مجازی هویت گروه‌های فساد را تبیین کنند

مجازیست-آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در دیدار با مدیران فرهنگی و اطلاع‌رسانی حوزه علمیه اصفهان و جمعی از فعالان فضای مجازی:

  • هر چند برخی از نیروهای انقلابی فعال در فضای مجازی بر این باور هستند که اتحاد بزرگی در میان گروه‌های فعال در فضای مجازی وجود ندارد اما بنده معتقد هستم که همین گروه‌ها فرصت‌ها و فضاهای خوبی را برای فعالیت دارند و می‌توانند در راه اسلام روشنگری کنند.
  • هرگاه هر یکی از علما، محققان و اندیشمندان اسلامی درباره حجاب و ضرورت اجرای قانون صحبت کنند رسانه‌های خارجی از آن بهره‌برداری کرده و برخی از رسانه‌‌های داخلی نیز همان صحبت‌ها را پمپاژ خبری می‌کنند؛ آنان سخن بزرگان دینی را تحریف کرده و سخنان رهبر انقلاب را مصادره به مطلوب می‌کنند.
  • برخی از گروه‌های فساد به صورت شبکه‌ای و برنامه‌ریزی شده فعالیت دارند، برخی از این گروه‌ها بدحجابی نه بی‌حجابی را ترویج می‌کنند و مردم از پیشینه و حامیان این گروه‌ها اطلاعی ندارند.
  • شما جوانان می‌توانید کار انقلابی انجام دهید و در فضای جنگ رسانه‌ای، هویت، ماهیت، حامیان و اهداف گروه‌های فساد را در فضای مجازی برملا و افشا کنید تا مردم بدانند که این گروه‌ها چگونه قصد دارند حیا و عفت جامعه اسلامی را از بین برده و فساد و بی‌بند و باری را ترویج کنند.

در ابتدای این دیدار جمعی از فعالان عرصه مجازی به بیان و تشریح فعالیت‌ها و اهداف خود پرداختند. ضرورت تجهیز نیروهای مردمی به دانش رسانه‌ای و سایر امکانات لازم برای تبلیغ در فضای مجازی، تقویت و حمایت از فعالان مردمی در عرصه مجازی، حضور جدی مسؤولان در فضای مجازی همانند فضای حقیقی برای جلوگیری از سوءاستفاده دشمن و ضرورت پاسخگویی به شبهات و سؤالات کاربران فضای مجازی از جمله نکاتی بود که در این دیدار بیان شد.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول