نباید به دنبال بهانه تراشی از شبکه شاد بود

مجازیست-احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

  • ۲۵ بسته تحولی آموزش و پرورش، مجموعه اقداماتی منسجم برای پویایی بیشتر نظام تعلیم و تربیت است.
  • اجرای این برنامه ها که برگرفته از راهکارهای سند تحول بنیادین و برنامه زیر نظام های ۶ گانه هستند می توانند نقش تحول آفرینی در راستای بالندگی بیشتر آموزش و پرورش ایفا کنند.
  • تربیت انسان، مسئولیت بسیار سنگینی است، آموزش و پرورش صحیح انسان را برای زندگی سالم و حیات طیبه آماده می کند و منشا سعادت و تعالی انسان در آموزش و پرورش است.

نباید به دنبال بهانه تراشی از شبکه شاد بود

  • غیرحضوری شدن موقت آموزش ها و تعطیلی مقطعی مدارس نمی تواند بهانه ای برای کم کاری عده ای باشد، زیرا به تعبیر قرآن امانتداری سبب ازدیاد نعمت می شود و کم کاری و خیانت، فقر را به همراه دارد.
  • در شرایط بحرانی فعلی کشور، افرادی موفق هستند که در برابر مشکلات ایستادگی می کنند، عده ای به جای پرداختن به کار خود فقط به دنبال بهانه تراشی از شبکه شاد و پررنگ کردن ضعف های احتمالی آن هستند که باید نگاهمان را در این خصوص تغییر دهیم و با تکیه بر نقاط قوت کار را پیش ببریم.
  • تصمیم گیری در خصوص فعال بودن مدارس یا ۱۰۰درصد بودن آموزش های غیرحضوری بر عهده ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا است.

شبکه شاد فرصتی ناب در نظام آموزشی کشور است

  • راه اندازی شبکه شاد، یکی از فرصت های ناب در نظام آموزشی کشور است، این شبکه یک شبکه انحصاری، ایمن و رایگان است که مورد تحسین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم قرار گرفته و امروز قابلیت ها و ظرفیت هایی هم به آن افزوده شده است.
  • استفاده از پیام رسان های غیرداخلی توسط دانش آموزان و معلمان استان ممنوع است و تا قبل از ورود دستگاه های نظارتی، استفاده از آموزش های مجازی باید در بستر پیام رسان های داخلی و شبکه شاد، برای همه مدارس اجرایی شود.
  • انتظار ما این است وضعیت کرمان در زمینه احراز هویت در شبکه شاد قوی تر و با تمام توان دنبال شود.

/گفتارنو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول