طرح رایگان‌سازی ترافیک آموزش مجازی انجام شده است

مجازیستمخاطبان موضوع « اختصاص بسته جدید اینترنت رایگان برای تعطیلات کرونایی» را مطرح کرده و خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ستار هاشمی معاون فناوری ونوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:
  • نظر به اهمیت امر آموزش و اعتقاد راسخ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی ‌بر اهمیت آن، به‌عنوان یکی از مهمترین ارکان توسعه پایدار و ترقی کشور، در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، وزارت متبوع در راستای ایفای نقش و وظیفه مدنی خود در رابطه ‌با تسهیل امر آموزش، مفتخر به اجرای اقدامات قابل توجهی است.
  • طرح رایگان‌سازی تعرفه ترافیک آموزش مجازی مراکز دانشگاهی و حوزوی برای تمامی سامانه‌های آموزشی اعلام شده از سوی نهادهای متولی امر آموزش (وزارت‌های عتف و بهداشت، دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه)، در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در این راستا، به‌ منظور تسهیل در ثبت برخط درخواست‌ها، سامانه‌ای به آدرس «https://www.ict.gov.ir/fa/unitraffic»، توسط وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات راه‌اندازی و تا تاریخ ۱۰ آبان  امکان ثبت‌ اطلاعات در آن فعال بود. پس‌از ثبت اطلاعات سامانه‌های آموزشی، صحت‌سنجی، اصلاح و تکمیل اطلاعات واصله، انجام و رایگان‌سازی تعرفه ترافیک آن‌ها انجام شده‌ است.
  • در حال حاضر، بخش ثبت مشکلات سامانه ثبت‌نام کماکان فعال است و تیم‌های کارشناسی وزارت متبوع نیز رسیدگی به موضوعات ثبت‌شده را در دستور کار دارند. اساتید و دانشجویان ، ذینفعان این طرح محسوب می‌ شوند.

/فارس/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول