ثبت‌نام جشنواره وب و موبایل ایران تمدید نمی‌شود

مجازیست-شایان شلیله، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران:

  • از نظر من امسال استقبال خوب بوده، این موضوع که مهلت ثبت‌نام تمدید نشود از سال گذشته آغاز شد. معمولا اکثر جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام چندین مرتبه به تمدید مهلت ثبت‌نام اقدام می‌کنند.
  • ما در جشنواره وب و موبایل از سال گذشته تصمیم گرفتیم که در زمانبندی پروسه جشنواره دقت زیادی به خرج بدهیم. این موضوع باعث می‌شود که مهلت ثبت‌نام در جشنواره تمدید نشود. امسال به نسبت بازه زمانی مشابه در سال گذشته تعداد شرکت کنندگان ۲۰ درصد افزایش داشته‌ است.

رضا الفت نسب، دبیر جشنواره وب و موبایل ایران:

  • علی‌رغم تصورات ما نسبت به عدم استقبال علاقمندان به حضور در جشنواره آن هم به علت شیوع ویروس کرونا خوشبختانه ثبت نام از همان ابتدا با استقبال خوب مدیران وب سایت‌ها و نرم افزارها روبرو شد و ما را برآن داشت تاریخ ثبت نام را تمدید نکنیم.
  • نکته جالب‌ توجه در ثبت‌نام‌ها این است که حدود ۱۷ درصد از آثار ثبت‌نام کرده، استارت‌آپ‌های جدید یا کمتر شناخته شده بودند.

شورای سیاست‌گذاری این جشنواره تا امروز بیش از هزار و ۵۰۰ اثر برای شرکت در جشنواره وب و موبایل ایران ثبت نام کرده که از این تعداد ۳۸۰ اثر اپلیکیشن موبایلی هستند. در این میان بیشترین استقبال با گروه‌های «فروشگاه‌‌های تخصصی»،«فروشگاه آنلاین – خرید آنلاین»، «خدمات مربوط به کسب‌وکارها» ،«تبلیغات و بازاریابی دیجیتال» ،«سلامت الکترونیک» و «فین‌تیک» بوده‌است.

پیش از این امکان حضور همزمان در دو گروه برای شرکت‌کنندگان فراهم شده بود و آنها می‌توانستند اسکرین شاتی از اثر خود یا ویدئویی از اثرشان را به داشبورد آثار اضافه کنند. در ادامه قابلیت دایرکتوری جشنواره وب و موبایل نیز فعال می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود گروهی که اثر در آن شرکت کرده برای عموم قابل مشاهده باشد و کابران با انتخاب گروه یا شاخه مد نظر خود می‌توانند آثار برتر ایران در این دسته را ببینند.

/عصر آی.سی.تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول