خارج شدن از ریپورت اینستاگرام

مجازیستاگر صفحه اینستاگرامی داشته باشید حتما برای شما هم این مشکل به وجود آمده باشد که اینستاگرام تمامی اختیارات شما را غیر فعال کرده باشد. اینستاگرام قبل از مسدود کردن صفحه شما هیچ اخطاری نمی‌دهد و حتما این مسدود شدن ناگهانی برای شما سوال به وجود آورده باشد که چرا صفحه شما مسدود شده است. ما در ادامه به دلایل مسدود شدن صفحه شما از طرف اینستاگرام می‌پردازیم و همچنین راه‌های فعال کردن دوباره صفحه اینستاگرامی را خواهیم گفت.

دلایل ریپورت اینستاگرام
اینستاگرام به دلایلی ممکن است صفحه شما را غیر فعال کند یا به اصطلاح دیگر ریپورت شده باشید. اینستاگرام برای انجام این کار دلایلی را ارائه می‌دهد. چند نمونه از دلیلی را که منجر به ریپورت اینستاگرام می‌شود را بررسی می‌کنیم.

ریپورت شدن به دلیل شکایت کاربران
اگر فردی در اینستاگرام صفحه شما را گزارش کند و این گزارشات از صفحه شما بیش از حد زیاد شود ممکن است دیر یا زود صفحه اینستاگرام شما بسته شود.

ریپورت شدن به دلیل پست‌های غیر مجاز
در این دنیا هرچیزی دارای قوانین خاص خود است و اینستاگرام نیز از این قائده مستثنی نیست. طبق قوانینی که در اینستاگرام وجود دارد اگر شما پست‌هایی خلاف قوانین اینستاگرام بگذارید ممکن است صفحه شما غیر فعال شود.

ریپورت شدن به دلیل فالو و لایک بیش از حد
اگز شما در اینستاگرام صفحه جدیدی را برای خود درست کرده باشید قاعدتا به لایک و فالو کردن بقیه افراد پرداخته اید. لایک و فالو کردن در اینستاگرام دارای محدودیت‌هایی می‌باشد که اگر این محدودیت‌ها را نادیده بگیرید شما از طرف اینستاگرام ریپورت خواهید شد. این محدودیت‌ها در لایک کردن، فالو کردن و ارسال کامنت است که عدد تقریبی محدودیت آن‌ها ۶۰ عدد در هر ساعت است.

انتشار بیش از حد پست
اگر شما در اینستاگرام پشت سر هم پست بگذارید اینستاگرام ممکن است شما را ربات تشخیص دهد و صفحه‌ی شما را مسدود کند. پس برای پست گذاشتن در اینستاگرام بین آپلود پست‌ها فاصله بگذارید.

نقص کپی رایت در اینستاگرام
کپی رایت یا همان حق نشر برای اینستاگرام بسیار مهم است. در صورتی که می‌خواهید پست شخص دیگری را آپلود کنید باید شخص را در پست خود تگ کنید تا او نیز آگاه شود. اگر شما بدون اجازه شخص صاحب اثر اقدام به بارگذاری پست شخص دیگری را کنید و او شما را گزارش دهد اینستاگرام طبق قانونی که دارد ممکن است شما را مسدود کند.

روش‌های رفع ریپورت اینستاگرام
همانطور که گفته شد برای رفع ریپرت اینستاگرام روش‌هایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:رفع ریپورت با تغییر شماره و ایمیل
یکی از راه‌های رفع ریپورت بودن اینستاگرام تغییر اطلاعاتی مانند شماره تلفن و ایمیل می‌باشد. برای انجام اینکار شما می‌توانید به تنظیمات اینستاگرام رفته و به راحتی شماره تلفن یا ایمیل خود را تغییر دهید.

رفع بلاک شدن اینستاگرام با پیام Action block
اگر درهنگام وارد شدن به اکانت اینستاگرام و در هنگام لایک کردن، فالو کردن و پست گذاشتن با پیام Action blocked مواجه شدید گزینه Tell us را لمس کنید. بعد از اینکار اینستاگرام به شما ایمیلی ارسال خواهد کرد که بفهمد شما ربات نیستید. بعد از اثبات ربات نبودن شما اینستاگرام بعداز یک یا دو روز اکانت شما را باز خواهد کرد.

رفع ریپورت با استفاده از تنظیمات
شما می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات برنامه اینستاگرام درخواست رفع ریپورتی را بدهید. برای انجام اینکار شما باید به قسمت تنظیمات اینستاگرام بروید و روی گزینه Report a problem کلیک کنید. بعداز انجام اینکار باید گزینه something isnt working را لمس کنید. بعداز انجام اینکار شما باید فرم مربوط به درخواست را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید.

/خبرگزاری صدا و سیما/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول