رفع انحصار در حوزه دیتا تا پایان سال

مجازیست-محمدجواد آذری‌جهرمی در مراسم تکریم از معاون سابق برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و همچنین معارفه معاونان جدید خود به‌صورت آنلاین:

  • عدم توجه به مشتری و شفافیت در ساختار را از مشکلات قدیمی شرکت زیرساخت است.
  • برای تغییر نگاه و حرکت به سمت مشتری‌مداری و توسعه شبکه نیاز به یک تغییر بزرگ در شرکت ارتباطات زیرساخت احساس می‌شد. با تغییر ساختار و ایجاد شفافیت و یکپارچه‌سازی خدمات هم اکنون شرکت ارتباطات زیرساخت به یکی از بهترین اپراتورهای خدمت‌دهنده تبدیل شده و سه سال مستمر در ارزیابی‌های دولت به عناوین برتر دست می‌یابد.
  • با وجود مشکلات بسیار درآمد این حوزه حدود ۹۶ درصد محقق شد و همچنین توسعه روستایی با شتاب فزاینده‌ای در حال پیشرفت است و بازار حوزه ICT نیز از ۲۰ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به حدود ۴۵ هزار میلیارد رسیده که نشان می‌دهد رشد ۵/ ۲ برابری در این بازار محقق شده است.
  • با توجه به زمان ۳۰۰ روزه باقی‌مانده این دولت از معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جدید خود می خواهم که بخش نظارت این معاونت را فعال‌تر کند و در روزهای باقی‌مانده دولت به صورت ریز به اجرای برنامه‌ها و  تکالیف سازمان‌های تابعه نظارت کند.
  • سجاد بنابی که به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع  منتصب شده  از نیروهای مورد اعتماد است که در برخورد با سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه انعطاف و تعامل بیشتری دارد.

/دنیای اقتصادی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول