تیک آبی توییتر را چطور دریافت کنیم؟

مجازیستتوییتر هم در روشی مشابه، از همین تیک twitter verification استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند حساب‌های کاربری معتبر را از غیر معتبر تشخیص دهند.

تیک آبی توییتر چیست ؟ این نشان Verified Badge همواره در کنار نام در حساب کاربری در نتایج جستجو نشان داده می‌شود و به تنظیمات صفحه حساب کاربری ربطی ندارد. به علاوه با تغییر تم یا رنگ نمایه، این تیک همیشه یک رنگ است و همیشه در همان مکان یعنی جلوی نام کاربری نشان داده می‌شود.

حالا ممکن است سؤال کنید تیک آبی توییتر اصلاً به چه دردی می‌خورد؟

در ساده‌ترین حالت صفحه شما در توییتر از صفحات غیر معتبر شناخته‌شده و می‌توانید ثبات بیشتری را از نظر دریافت فالور یا دنبال کننده داشته باشید.

به علاوه، اگر تیک آبی توییتر دریافت کنید، می‌توانید به تجزیه و تحلیل‌های آماری توییتر هم دسترسی پیدا کنید. نکته مهم دیگر این است که در جامعه توئیتری ها اعتماد بیشتری را جلب خواهید کرد.

این مورد آخر را به هیچ عنوان دست کم نگیرید. اعتماد در بین فالورها و شناخته شدن در این شبکه اجتماعی سطح ارتباطات شما را ارتقا داده و حتی ممکن است درهای جدیدی به روی کسب و کار یا زندگی شما باز کند.

فایده دیگر تیک آبی توییتر این است که هویت شما دیگر کاملاً متعلق به خودتان است و می‌توانید مطمئن باشید که دیگر به سرقت نخواهد رفت. اما در نهایت یک مزیت خودخواهانه‌تر دیگر هم وجود دارد که گذشتن از آن کمی سخت است و آن چیزی نیست جز شهرت!

خصوصاً آن که شهرت در Twitter به سادگی اینستاگرام به دست نمی‌آید و باید مدت‌ها در این شبکه اجتماعی فعالیت صحیح و منظم داشته باشید تا بتوانید کاربران سختگیر توئیتری را به سمت خودتان جلب کنید. بنابراین اگر موفق به این کار شدید و توانستید در مرحله آخر تیک آبی Blue Check Mark هم دریافت کنید، باید حسابی به خودتان ببالید!

چگونه تیک آبی توییتر را به چنگ بیاوریم؟

این تیک آبی را می‌توانید با چند حرکت ساده به دست بیاورید. کافی است که شرایط دریافت این تیک را داشته باشید تا کل مسیر برایتان هموار شود. اول آن که باید طبق سیاست‌های تعیین‌شده توییتر، حساب کاربری شما در زمینه منافع عمومی و مرتبط با یکی از فیلدهای زیر باشد:

ورزش، کسب و کار، تلویزیون، دین، سیاست، رسانه، موسیقی، دولت، روزنامه نگاری، فیلم و سایر فیلدهایی که می‌توانند محبوب و کلیدی باشند.

اگر خیلی اهل توییتر نباشید، احتمالاً با تیک‌های آبی توئیتری هم آشنایی ندارید. اما اگر اینستاگرامی باشید که احتمالاً هستید، قطعا تیک آبی نشان دهنده واقعی و معتبر بودن صفحات اینستاگرامی را دیده‌اید.

اگر خیلی اهل توییتر نباشید، احتمالاً با تیک‌های آبی توئیتری هم آشنایی ندارید. اما اگر اینستاگرامی باشید که احتمالاً هستید، قطعا تیک آبی نشان دهنده واقعی و معتبر بودن صفحات اینستاگرامی را دیده‌اید.

۱- پروفایل توئیتر خود را بصورت کامل پر کنید و هیچ جایگاه خالی نگذارید. توجه داشته باشید که بیو، آدرس وب سایت، نام و… را باید بصورت دقیق وارد نمائید.

۲- شماره تلفن خود را به همراه آدرس ایمیل خود وارد کنید.

۳- تاریخ تولد را وارد کنید.

۴- توئیت های خود را در حالت Public منتشر کنید.

۵- در نهایت وارد بخش ورایفیکیشن توییتر شوید.

توجه : اگر قصد دارید تا حساب کاربری خود را از حالت شخصی به یک پروفایل بیزنسی تبدیل کنید، باید تصویر واضحی از گذرنامه یا کارت گواهی نامه خود را در توئیتر باید آپلود کنید.

در اطلاعیه توئیتر درباره حساب های تائید شده، چند مورد بسیار تاکید شده اند که وقتی در کنار هم قرار می گیرند می توانند تیک آبی توئیتر شما را مهر اعتبار بزنند. اصلی ترین آنها این است که حساب کاربری شما عمومی یا همان Public باشد که برای تشریح کمی بیشتر این موضوع توسط توئیتر، حساب های کاربری باید عمومی باشند و در فیلدهای زیر فعالیت داشته باشند؛

  • موسیقی
  • تلویزیون
  • فیلم
  • فشن و مد
  • دولت
  • سیاست
  • مذهب
  • روزنامه نگار
  • رسانه
  • ورزش
  • بیزینس و زمینه های دیگر

با این حال تا زمانیکه شما بصورت کامل حساب کاربری خود را پر نکرده باشید و در حین ناقص بودن پروفایل اقدام به پر کردن کنید، این تنها یک تصور اشتباه است که حساب توئیتر شما تائید خواهد شد چرا که حداقل کاری که باید در این جهت انجام دهید، پر کردن دقیق پروفایل توئیتر است. با این وجود اگر یکبار اقدام به دریفات تیک آبی توئیتر کرده اید و ولی تائید نشد، باز هم می توانید بعد از ۳۰ روز مجددا امتحان کنید. که در قسمت زیر به آنها اشاره خواهیم کرد؛

ورایفای کردن شماره تلفن در توییتر

برای ورایفای کردن شماره تلفن وارد شده خودتان باید کد تائید یکبار مصرف که به سیم کارت شما ارسال شده است را در باکس خالی وارد کنید تا این گونه شماره شما ثبت شود که از طریق مراجعه به قسمت Profile حساب توئیتر امکان پذیر خواهد بود.

ورایفای کردن آدرس ایمیل

دومین کاری که باید انجام دهید این است که وارد پروفایل توئیتر شوید و سپس در قسمت Email address اقدام به وارد کردن آدرس ایمیل خود کنید که بعد از وارد کردن آدرس ایمیل، یک کد ارسال خواهد شد که باید این کد را در توئیتر وارد کنید تا این گونه آدرس ایمیل شما تائید شود.

اضافه کردن بیو، تصویر پروفایل، تاریخ تولد و وب سایت

در صفحه پروفایل توئیتر خود زمانیکه وارد می شوید می توانید بر روی گزینه “Edit profile” کلیک کنید و سپس قسمت Bio، تصوی رپروفایل، تاریخ تولد و آدرس وب سایت شخصی خود را در آن وارد کنید که در نهایت با کلیک بر روی گزینه Save Changes، تغییرات اعمال خواهند شد و می توانید مستقیما اقدام به درخواست تیک آبی از توئیتر کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که حتما باید اطلاعات شما بصورت کامل و واقعی و دقیق ثبت شوند.

توئیت کردن بصورت Public

وارد تنظیمات حساب کاربری توئیت خود شوید و از بخش Twitter security and privacy مطمئن شوید که صفحه شما private نیست و در مورد هر پست هم توجه داشته باشید که بصورت پابلیک منتشر کنید.

/الف/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول