قابلیت «فلیت» توییتر در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

مجازیستچند ماه پیش اخباری مبنی بر فعالیت توییتر بر روی قابلیت جدیدی همانند استوری اینستاگرام منتشر شد. این ویژگی که با نام  Fleets از آن یاد می‌شد تاریخ عرضه مشخصی نداشت و شرکت توییتر نیز اطلاعات دقیقی را از آن برای کاربران مطرح نکرد.

قابلیت Fleets در واقع همان استوری اینستاگرام و یا Status برنامه واتس‌اپ است که در آن تصویر و یا ویدئوی بارگذاری شده پس از ۲۴ ساعت غیر فعال می‌شود. اکنون گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت توییتر تصمیم گرفته ویژگی جدید برنامه خود را به صورت جهانی عرضه کند و از امروز در دسترس تمامی کاربران خود قرار دهد. همانند ویژگی‌های مشابه در برنامه‌های دیگر، هدف این قابلیت مطرح کردن ایده‌ها و بارگذاری لحظات جالب زندگی به صورت موقت است.

توییتر باور دارد چنین اقدامی باعث می‌شود کاربران این شرکت در بیان عقاید خود راحتی بیشتری داشته باشند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، محتوای بارگذاری شده در بخش Fleets از واکنش‌هایی مانند لایک و بازنشر پشتیبانی نمی‌کند و در واقع افراد دیگر نمی‌توانند هیچ گونه واکنشی را از خود نشان دهند اما می‌توانند توئیت‌های دیگر کاربران را در بخش Fleets خود قرار دهند. برای این کار کافی است بر روی تنظیمات توئیت مورد نظر کلیک کنند و گزینه Share یا همان به اشتراک گذاشتن را انتخاب کنند.

قابلیت جدید توییتر مانند استوری اینستاگرام در بالای صفحه به نمایش در می‌آید و کاربرانی که فرد را دنبال نمی‌کنند نیز می‌توانند محتوای بارگذاری شده در بخش Fleets را مشاهده کنند. شرکت توییتر قصد دارد با گذر زمان این قابلیت را گسترش دهد و ویژگی‌های بیشتری را به آن اضافه کند. سخنگوی توییتر در این باره اظهار داشت به‌روزرسانی‌های آن‌ها با توجه به بازخورد و درخواست کاربران صورت خواهد گرفت.

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول