تماشای گروهی ویدئو در اینستاگرام ممکن شد

مجازیستیکی از ویژگی‌های جدید Watch Together نام دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد بتوانند با دوستان خود سریال‌های تلویزیونی و محتوای ویدیویی متنوع را در IGTV و Reels مشاهده کنند. کاربران می‌توانند با دوستان خود از طریق چت تصویری در قسمت پایین پلیر درارتباط زنده باشند.

Vanish mode یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اینستاگرام است و همان‌طور که از نامش پیدا است می‌تواند به صورت خودکار چت‌های دایرکت اینستاگرام را بعد از آنکه کاربر آن‌ها را مشاهده کرد، حذف کند و این قابلیت پس از ارسال عکس، پیام صوتی، ایموجی و استیکر و رویت شدن توسط دریافت کننده، همه پیام‌ها را فورا حذف می‌کند.
یکی دیگر از قابلیت‌های جدید Chat themes است که تم‌های مختلف چت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از تم‌های مطرح TinyTAN است که شخصیت‌های دوست داشتنی دارد.
درحال حاضر قابلیت‌های جدید تنها در دسترس کاربران ایالات متحده و برخی کشور‌ها قرار دارد، ولی به زودی در دسترس کاربران سایر کشور‌ها نیز قرار خواهد گرفت.
علاوه بر سه قابلیت جدید، هفته قبل گفته شد که صفحه اصلی اینستاگرام با اضافه شدن گزینه‌های جدید دگرگون شد. این شبکه اجتماعی تب‌های «Reels»، «Shop» و موارد دیگری را به صفحه اصلی اضافه کرد.
کاربران با استفاده از قابلیت Reels می‌توانند ویدئو‌های کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای تولید کنند و به آن‌ها آهنگ‌های مورد نظر خود را اضافه کرد و به اشتراک بگذارند. تب Shop نیز با توجه به علایق کاربر پیشنهاد‌های ویژه‌ای را برای خرید محصول به وی نشان می‌دهد. یکی دیگر از تغییرات صفحه هوم اینستاگرام اضافه شدن تب‌های لایک و Create به نوار فوقانی مربوط می‌شود.
/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول