عرضه «تیک تاک» تلویزیونی در اروپا

مجازیستنسخه خاصی از نرم افزار ساخت و مشاهده کلیپ های ویدئویی «تیک تاک» در تلویزیون های جدید سامسونگ در اروپا عرضه می شود.

این نرم افزار به صورت ویژه برای تماشای خانگی ساخته شده و به کاربران امکان مشاهده فیدهای «For You»، «Following» و همچنین اکثر ویدئوهایی با بیشترین بازدید و لایک بر روی تیک تاک را می دهد.

محتوای قابل مشاهده برای کاربران در ۱۲ دسته مختلف از گیمینگ و طنز گرفته تا غذا و حیوانات طبقه بندی شده است.

تیک تاک جدید بر روی همه تلویزیون های هوشمند سامسونگ (مدل های ۲۰۱۸-۲۰۲۰ و بعد از آن) که شامل تلویزیون های ۴K و ۸K و نیز محصولات دیگر شرکت از قبیل Smart Monitor، The premiere، The Frame و The Serif می شوند، قابل دسترس است.

این نرم افزار به راحتی از «فروشگاه نرم افزار تلویزیون هوشمند سامسونگ» قابل دانلود است و به صورت پیش نصب در همه تلویزیون جدید سامسونگ نیز ظاهر خواهد شد.

با استفاده از این نرم افزار کاربران قادر به مشاهده، لایک و کامنت گذاری بر روی ویدئوهای ترند شده خواهند بود.

به علاوه کاربران می توانند محتوای ویدئویی که علاقه ای به آن ندارند را مسدود یا علامت گذاری کنند و تیک تاک به صورت خودکار در «Restricted Mode» قابلیتی را ارائه می دهد که چنین محتواهایی را فیلتر می سازد.

گفتنی است تیک تاک یک نرم افزار محبوب ساخت و اشتراک گذاری کلیپ های ویدئویی است که جزو پردانلودترین نرم افزارهای موبایلی در جهان به شمار می رود.

/عصر آی سی تی به نقل از gadgetsnow/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول