گوگل در حال آزمایش «Task Mate»

مجازیستمدت‌ها است که اپلیکیشن Google Opinion Rewards به کاربران اجازه می‌دهد در پلی‌استور به سوالات جواب دهند و اپ‌های مختلف را بررسی کنند تا به ازای آن اعتبار آن‌ها در این برنامه افزایش پیدا کند.

حالا، گوگل در حال آزمایش اپلیکیشن و پلتفرم «Task Mate» در کشور هند است. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد با انجام کارهای ساده‌ای در گوشی تلفن همراه خود کسب درآمد کنید.

این برنامه در وضعیت early access و محدود به برخی کاربران انتخاب شده برای تست است. به این کاربران کدی تخصیص داده می‌شود تا از طریق آن بتوانند برنامه Task Mate را دانلود و نصب کنند. در بالاترین سطح، این اپلیکیشن از طریق Reddit به شما اجازه می‌دهد کارهایی در نزدیکی محل سکونت خود پیدا کنید.

رای شروع باید یک کار را به طور کامل انجام دهید و سپس سراغ کار دیگری بروید. بعد می‌توانید درآمدهای خود را تبدیل به پول نقد کنید. در مراحل بالاتر، می‌توانید کیف پول الکترونیکی داشته باشید یا از پرداخت‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید.

گوگل می‌گوید کارهایی که در این اپلیکیشن تعریف شدند؛ کارهایی «ساده» هستند و از سراسر جهان به کاربر ارجاع داده می‌شوند. این کارها و مشاغل در دو دسته «Sitting» یا نشسته و «Field Tasks» دسته‌بندی شده‌اند. فیلد دوم به کارهایی اشاره دارد که برای انجام آن‌ها باید چند دقیقه پیاده‌روی کنید.

درآمدزایی از کارهای ساده و کوچک با موبایل

خود گوگل هم می‌تواند مستقیما کارهایی تعریف و به آن‌ها پیشنهاد کند. مثلا، رفتن به مکانی که روی نقشه پین شده است و گرفتن یک عکس از ویترین فروشگاهی برای توسعه و بهبود خدمات نقشه‌برداری و ایجاد مشاغل آنلاین در منطقه محل سکونت شما!

مثال‌های دیگری از کارها در برنامه «Task Mate» می‌توانند «ضبط جملات گفتاری»، «رونویسی جملات» و «بررسی جزئیات فروشگاه‌ها» باشد.

یک کاربر با ثبت‌نام در «Task Mate» می‌تواند یک روز سراغ فروشگاهی رفته و از آن عکس بگیرد. روز بعدی به سوالات یک نظرسنجی پاسخ بدهد و بعد تعدادی جمله انگلیسی را به زبان محلی خودش ترجمه کند.

هنوز مشخص نیست کسب‌وکارها و مشاغل کوچک و بزرگ در سراسر دنیا چگونه می‌توانند برای فرصت‌های شغلی که نیاز به نیروی انسانی دارند؛ از گوگل درخواست کمک و همکاری کنند یا چگونه باید هزینه‌های آن را بپردازند.

اپلیکیشن بین‌المللی Opinion Rewards روی جواب دادن به سوالات تمرکز کرده است و گرفتن عکس فقط به رسید‌ها محدود شده است. شرح وظایف برنامه Task Mate با دیگر سرویس‌های برون‌سپاری کار (Crowdsource) گوگل تقابل‌ها و تلاقی‌هایی دارد؛ در حالی‌که بسیاری از این سرویس‌ها رایگان هستند.

/یک پزشک به نقل از بیزینس اینسایدر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول