کنفرانس ویدئویی ۲۴ ساعته با حضور ۳۰۰ نفر در «مایکروسافت تیمز»

مجازیستشرکت مایکروسافت قرار است قابلیت های جدیدی را به پلتفرم کنفرانس ویدئویی «تیمز» (Teams) اضافه کند.

این غول نرم افزاری و محاسبات ابری در یک پست وبلاگی خبر داد که به زودی امکان پشتیبانی ۲۴ ساعته از گزینه های تماس ویدئویی و تصویری برای کاربران تیمز فراهم خواهد شد.

مایکروسافت اعلام کرد:

  • برای کمک به برقراری ارتباطات در ماه های آینده قادر خواهید بود طی ۲۴ ساعت شبانه روز با حداکثر ۳۰۰ نفر ملاقات تصویری و صوتی داشته باشید.

همچنین پلتفرم از این پس به کاربران اجازه خواهد داد تا حساب کاربری خود را در نرم افزار دسکتاپ یا وب «تیمز» اضافه کرده و همه چت های خود را علاوه بر موبایل در رایانه شان انجام دهند.

به گفته شرکت، حتی اگر افرادی نرم افزار «تیمز» را نصب نکرده باشند می توان از طریق لینکی که از یک مرورگر وب قابل دسترس خواهد بود با آنها تماس تصویری یا صوتی برقرار کرد.

به عبارت دیگر برای ایجاد تماس ویدئویی و ایجاد گروه، فرد ایجاد کننده گروه باید حساب کاربری داشته باشد اما افرادی که به گروه اضافه می شوند نیازی به داشتن حساب کاربری برنامه مایکروسافت تیمز را ندارند و می توانند بدون هیچ مانعی به تماس گروه اضافه شوند.

قابلیت های جدید به صورت پیش فرض بر روی نرم افزار موبایل «تیمز» عرضه شده و قرار است طی هفته های آینده به شکل کامل بر روی نسخه وب به اجرا درآیند.

اخیراً مایکروسافت اعلام کرده بود به کاربران پلتفرم تیمز اجازه خواهد داد تا نرم افزارهای جدید شرکت را برای بهره وری بیشتر پلتفرم یکپارچه و ادغام کنند.

مایکروسافت مشغول اضافه کردن ۲۰ نرم افزار جدید شامل Asrana، HireVue، Monday.com، Sido، Teamflect و … به فروشگاه نرم افزاری تیمز است که قبلاً ۷۰۰ نرم افزار را دربرگرفته است.

/عصر آی سی تی به نقل از هندوستان تایمز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول