تاریخ انتشار بازی سفیر عشق مشخص شد

مجازیستبازی سفیر عشق، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعت بازی ایران است که چند سالی می‌شود که در دست توسعه قرار دارد. این بازی یک عنوان روایت‌محور و هک اند اسلش (Hack and slash) است که روایتگر سفر یک جوان ایرانی به نام مهران است که دخترش را از دست داده به کوفه مهاجرت کرده است.

حال این سفر او با ماجرای حضرت مسلم‌ابن عقیل در کوفه همزمان شده است. برای طرفداران این بازی که مدت‌هاست که منتظر تاریخ انتشار آن هستند، بالاخره خبر خوشی داریم. در طی مصاحبه سایت پی اس ارنا با عماد رحمانی، کارگردان بازی، تاریخ انتشار بازی سفیر عشق مشخص شد. بازی سفیر عشق در شب یلدا و تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۹ برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر خواهد شد.

با این که بازی سفیر عشق یک عنوان هک اند اسلش است، اما در آن مکانیک‌های دیگری چون مکانیک مخفی کاری و پلتفرمینگ هم وجود دارد. شما می‌توانید در بازی سفیر عشق دشمن‌ها را با استفاده از یک شمشیر، ترکیب دو شمشیر، ترکیب سپر و شمشیر و همچنین تیر و کمان از پای درآورید، همچنین امکان اسب سواری هم در بازی وجود دارد.

بازی سفیر عشق در روز یکشنبه ۳۰ آذر منتشر می‌شود، این بازی در ابتدا به صورت فیزیکی و مویرگی عرضه می‌شود و شما می‌توانید بازی سفیر عشق را فروشگاه‌های محل زندگی خود تهیه کنید. همچنین نسخه دیجیتالی بازی در زمانی دیگر روی یک پلتفرم اختصاصی عرضه می‌شود. همچنین برآورد زده می‌شود که نسخه کنسولی این بازی تا تابستان سال ۲۰۲۱ در بازار جهانی عرضه می‌شود.

/پی اس ارنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول