باگ‌های Fleets تمامی ندارد!

مجازیستقابلیت جذاب و جدید توییتر که به کاربران اجازه می‌دهد محتوای خود را همانند استوری اینستاگرام به مدت ۲۴ ساعت برای دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند از زمان انتشار مشکلات زیادی را به خود دیده است.

بر اساس جدیدترین گزارش‌های صورت گرفته توسط کاربران، محتوای بارگذاری شده توسط کاربران فضای مجازی در قسمت Fleets پس از ۲۴ ساعت حذف نمی‌شود و افراد دیگر همچنان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. این ایراد نرم افزاری همچنین به کاربران دیگر امکان دانلود و مشاهده پست بارگذاری شده را پس از ۲۴ ساعت می‌دهد؛ بدون آن که مالک حساب کاربری را از فرآیند پیش آمده مطلع سازد.

واکنش شرکت توییتر به مشکلات جدید قابلیت Fleets

سخنگوی شرکت توییتر به تازگی در این رابطه اعلام کرد:

  • ما از مشکلات پیش آمده و ایرادات نرم افزاری بخش Fleets با خبر هستیم و می‌دانیم لینک دسترسی به این بخش بعد از ۲۴ ساعت نیز فعال است. هم اکنون تیم برنامه نویسی ما در حال فعالیت برای رفع این مشکل است و انتظار می‌رود در مدت زمانی کوتاه ایراد پیش آمده برطرف شود.

طبق گفته‌های سخنگوی شرکت توییتر به نظر می‌آید که مشکل اصلی این باگ نرم افزاری از API این برنامه شکل می‌گیرد. به گفته محققان این API پس از زمان مورد نظر دسترسی به لینک Fleets را مسدود نمی‌سازد و به این صورت دیگر کاربران همچنان می‌توانند محتوای بارگذاری شده را تماشا و یا دانلود کنند. از آن جایی که قابلیت Fleets در واقع نمونه‌ای از ویژگی‌ استوری اینستاگرام است در نتیجه دیرکرد در حذف محتوای بارگذاری شده می‌تواند برای کاربران ناراحت کننده باشد.

گفتنی است؛ قابلیت Fleets از زمانی که به صورت جهانی عرضه شد مشکلات مختلفی را به خود دیده و شرکت توییتر نتوانسته آن را بدون نقص وارد برنامه خود کند. این ویژگی در زمان عرضه جهانی به دلیل هجوم کاربران و استفاده زیاد از آن دچار مشکل شد و سرعت عملیات آن کاهش یافت.

/سیتنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول