بازداشت عامل وادار کردن دختر سه ساله به استعمال مواد مخدر

مجازیستدر پی انتشار و بازنشر کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر وادار کردن یک دختربچه سه‌ساله به استعمال دخانیات و مشروبات الکلی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار آن شده بود، کارشناسان پلیس فتا بررسی موضوع را به‌عهده گرفتند و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

در تحقیقات پلیسی، هویت متهم شناسایی و مشخص شد که متهم هیچ نسبتی با والدین این دختربچه ندارد و از اختلاف بین پدر و مادر این کودک سوءاستفاده و در زمان غفلت آنها این دختربچه را به مصرف دخانیات و مشروبات الکلی مجبور و با فیلمبرداری از وی، فیلم ضبط‌شده را در فضای مجازی منتشر کرده است.

در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی به پلیس فتا انتقال یافت.

متهم علت و انگیزه ارتکاب جرم را شوخی و سرگرمی در فضای مجازی اعلام کرد که با دستور قضائی پس از تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ:

  • هرگونه کودک‌آزاری و بازیچه قرار دادن کودکان برای تفریح و خنده پیگرد قانونی دارد و کاربران فضای مجازی باید توجه داشته باشند از ارتکاب به اقدامات مشابه به‌دلایل مختلف از جمله تفریح و سرگرمی، جمع‌آوری فالوور و بازدیدکننده خودداری کنند و بدانند یکی از اولویتهای پلیس برخورد با این‌گونه ناهنجاری‌ها است.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول