قابلیت جستجو با کلمه کلیدی به اینستاگرام اضافه می‌شود

مجازیستتوانایی کاربران برای جستجو در اینستاگرام در حال تغییر و تحول است. به تازگی شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد  که کاربران انگلیسی‌زبان در شش کشور از جمله انگلستان، آمریکا، ایرلند و کانادا می‌توانند با استفاده از کلمه کلیدی در این اینستاگرام جستجو کنند و دیگر نیازی به استفاده از هشتگ نخواهد بود.
پیش از این اگر یک کاربر می‌خواست چیزی در این رسانه اجتماعی جستجو کند، مجبور بود که آن کلمه را در قالب هشتگ بنویسد. کار دیگری که پیش از این امکان‌پذیر بود، استفاده از نام حساب بود. شما باید نام حساب مورد نظر خود را می‌دانستید تا بتوانید او را پیدا و محتوای پیج (صفحه اینستاگرامی) او را مشاهده کنید.
به عنوان مثال اگر کسی می‌خواست کلمه «healthy recipes» را جستجو کند، دو کار می‌توانست انجام دهد: یا باید «#healthyrecipes» را در کادر جستجوی اینستاگرام وارد می‌کرد و یا این‌که healthy recipes را وارد می‌کرد تا حساب‌هایی که در نام یا بخش بیو از این کلمه استفاده کرده بودند، به او نمایش داده می‌شدند.

 قابلیت جدید اینستاگرام به افراد این اجازه و امکان را می‌دهد که کلمه کلیدی مورد نظر خودشان را جستجو کنند. وقتی شما کلمه کلیدی «healthy recipes» را وارد کنید، کلیه پست‌هایی که با این کلمه کلیدی در ارتباط باشد، ظاهر می‌شود.
هنوز مشخص نیست که این سرویس چگونه می‌خواهد ارتباط یک کلمه کلیدی با پست‌ها را تشخیص دهد. در حال حاضر کاربرانی که از این سرویس جدید استفاده کرده‌اند می‌گویند که این سرویس هنوز کامل نشده و باید بیشتر روی آن کار شود؛ زیرا پست‌هایی را به کاربر نشان می‌دهد که نتیجه مورد نظر کاربر نیست.
مجموعه اینستاگرام اعلام کرد که پیدا کردن محتوای مرتبط با کلمه کلیدی بر اساس چندین عامل از قبیل نوع محتوا، کپشن (توضیحات پست) و زمان انتشار پست انجام می‌شود. این سیستم از فناوری یادگیری ماشین برای پیدا کردن باکیفیت‌ترین محتوای مربوط به کلمه کلیدی شما استفاده می‌کند.
/ایتنا به نقل از ورج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول