اسنپ چت با وسوسه جایزه نقدی کاربر جذب می کند

مجازیستدر وب سایت اسنپ چت آمده است: بهترین ویدیوهای خود را بر Spotlight بارگذاری کنید تا فرصت کسب جایزه را برای خود فراهم کنید. کاربرانی هم که توانایی خلق ویدیو را ندارند می توانند در این پلتفرم بهترین ویدیوها را انتخاب کنند. همچنین در این وب سایت یادآوری شده است که اسنپ چترها(کاربران اسنپ چت) باید ۱۶سال به بالا باشند و اگر کاربری با سن پایین تر بخواهد بر بستر این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشد، باید تحت نظارت والدین خود و با رضایت آنها به این پلتفرم ورود کند.

ویدیوهای Spotlight باید به صورت عمودی گرفته شوند تا قابل نمایش بر بستر این پلتفرم شوند. همچنین این کلیپ های ویدیویی نباید بیشتر از ۶۰ثانیه باشند و یک موضوع مهم برای نمایش بر این پلتفرم، این است که فیلم های ویدیویی کوتاه حتما باید اوریجینال باشند تا قابل نمایش بر اسنپ چت شوند. بنابراین کاربران باید فکر نمایش ویدیوهای تیک تاک خود روی این پلتفرم را از سر خود بیرون کنند چراکه اسنپ چت هیچ کلیپ مارک داری را برای پخش قبول نمی کند. ویژگی جدید اسنپ چت در حال حاضر در کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا، ایرلند، نروژ، سوئد، دانمارک، آلمان و فرانسه قابل نمایش است و بقیه کشورهای جهان نیز در انتظار دریافت این ویژگی هستند.

گفتنی است اسنپ چت ۲۴۹میلیون کاربر فعال روزانه دارد که نسبت به سال ۲۰۱۹ که ۲۱۰میلیون کاربر بوده افزایشی چشمگیر داشته است. اسنپ چت در سال ۲۰۱۱ رونمایی شد و یکی از محبوب ترین پلتفرم ها و اپلیکیشن های اشتراک گذاری عکس در امریکا و جهان به شمار می رود. از دیگر شبکه های اجتماعی که تلاش داشته اند در راستای جذب تعداد بیشتر مخاطب و ماندگار شدن آنها قابلیت هایی خاص به پلتفرم خود بیفزایند می توان به اینستاگرام اشاره کرد که از قابلیت استوری های خود رونمایی کرد و پس از آن نیز Reel به عنوان قابلیت جدیدتر اینستاگرام ارائه شد.

/ایران/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول