آغاز همکاری ملک‌ رادار با پیام‌ رسان بله

مجازیستملک‌رادار پیش از این سرویس‌های خود را در تلگرام به صورت بات در اختیار شهروندان و مشاوران املاک قرار داده بود و اکنون این سرویس‌ها در پیام‌رسان بله نیز عرضه می‌شوند و آن دسته از کاربرانی که در استفاده از تلگرام با مشکل مواجه هستند می‌توانند از پیام‌رسان بله استفاده کنند.

مهران داودی، مدیرعامل ملک‌رادار درباره همکاری ملک‌ رادار با پیام‌ رسان:

  • کاربران بله می‌توانند در کنار خدمات مختلفی که از این پیام‌رسان می‌گیرند، از سرویس‌های ملک‌رادار برای یافتن ملک مورد نظر نیز استفاده کنند. همچنین کاربران قدیمی ملک‌رادار می‌توانند از این پس دسترسی ساده‌تری به سرویس‌های ما داشته باشند.
  • پس از حضور موفق در تلگرام، این اولین تجربه ملک‌رادار در همکاری با پیام‌رسان‌های بومی است. پیام‌رسان‌های بومی از این جهت نیز برای ما اهمیت دارند که می‌توانند پایداری بیشتری به سرویس‌های ملک‌رادار در برابر اختلال‌های اینترنت ببخشند.

۸ بات ملک‌رادار در تلگرام که آگهی‌های ملکی را در استان‌های تهران و البرز، منطقه خراسان و شهرهای شمالی ایران در اختیار شهروندان و مشاوران املاک قرار می‌دادند اکنون در پیام‌رسان بله فعال هستند. در این پیام‌رسان، از واژه «بازو» به عنوان معادل «بات» استفاده می‌شود.

در بازوهای ویژه شهروندان که عضویت در آن رایگان است، کسانی که به دنبال خرید یا اجاره ملک (مسکونی یا اداری و تجاری) هستند، می‌توانند با وارد کردن مشخصات ملکی که در جست‌وجوی آن هستند، به صورت مرتب و حتی در روزهای تعطیل، تمامی آگهی‌هایی که در سایت‌ها و روزنامه‌های مختلف منتشر شده است را دریافت کنند.

در بازوهای ویژه مشاوران املاک نیز آگهی‌های ملکی مناطق مشخص شده و آن دسته از آگهی‌هایی که مالکان ثبت کرده‌اند برای مشاوران ارسال می‌شود. همچنین امکان استفاده از سرویس‌هایی مانند رادار مشتری، فراهم است.

/وبنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول