آیلند، بخش ویژه کرونا در پیام رسان آی گپ

مجازیستدر روزهایی که ویروس کرونا روزانه افراد زیادی را مبتلا می کند و جان بسیاری از هموطنان ما را می گیرد؛ پیام رسان آی گپ با ارائه سرویس کرونا در بخش آیلند همراه کاربرانش هست تا بتواند از نگاه مسئولیت اجتماعی قدمی در راه کاهش میزان ابتلای هموطنان بردارد و از طرفی کمی از فشار مضاعف کادر درمان بکاهد.

دقیقا در روزهای ابتدایی شروع همه گیری ویروس کرونا بود که سرویس«کرونا را جدی بگیریم» در بخش آیلند ایجاد شد. در این بخش همه روزه آمار رسمی کرونا در ایران و جهان در ساعت ۱۴:۳۰ منتشر می شود. همچنین کاربران می توانند در بخش غربالگری کرونا شرکت کنند و نسبت به دادن تست غربالگری از طریق ثبت علائم خود اقدام نمایند و در صورتیکه مشکوک به ویروس کرونا بودند به مراکز درمانی برای اقدامات تکمیلی مراجعه کنند.

از بخش های دیگر این سرویس پرسش های متداول، اطلاعیه ها و دستورالعمل ها درباره ویروس کرونا و همچنین تماس با ۴۰۳۰ نیز گنجانده شده است. استفاده کنندگان از آی گپ علاوه بر استفاده از امکاناتی که به آن ها اشاره شد، می توانند از طریق کانال ها، گروه ها و سایر امکانات این نرم افزار در زمینه افزایش سطح آگاهی خود اقدام کنند و نقشی در ریشه کن شدن و انجام مسئولیت اجتماعی خود در این خصوص داشته باشند. به امید روزی که این ویروس در همه جای جهان ریشه کن شود.

/عصر آی.سی.تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول