آموزش رقابت در ساترا

مجازیست-سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در راستای آموزش به فعالان کسب‌وکارهای مرتبط با رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، کلاس‌های آموزشی برگزار می‌کند.
هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی با حوزه تنظیم‌گری است، چراکه این مقوله در مقایسه با سایر حوزه‌های حاکمیتی در ایران موضوع جدیدی است و به تازگی در محافل دانشگاهی مورد بررسی و تحقیقات علمی قرار گرفته است.
در دنیا نیز موضوع تنظیم‌گری، ساختارها و مدل‌های پیاده‌سازی آن به عنوان مبحث جدیدی مطرح است. از این رو از بعد آموزشی هم در سطح افراد آکادمیک و هم در سطح افرادی که با حوزه تنظیم‌گری سروکار دارند به آموزش‌های به‌روز در این زمینه نیاز است.
در این حوزه از موضوعاتی که امروزه از پیچیدگی و پویایی بیشتری برخوردارند، می‌توان به مسئله رقابت، مولفه‌ها، قدرت بازار و رویه‌های ضد رقابتی در بازار رسانه‌های صوت وتصویر فراگیر و پلتفرم‌های دیجیتال و کسب‌وکارهای مرتبط اشاره کرد که در این کلاس‌ها به صورت ویژه روی آنها تمرکز شده است.
این مقوله به دلیل تازگی و به متفاوت بودن با بازارهای سنتی مورد توجه و پژوهش در ساترا قرار گرفته و دانش خوبی هم در این زمینه تولید شده است و اکنون ساترا درصدد ترویج این دانش برآمده است.
گفتنی است؛ دوره‌های آموزشی ساترا با همکاری معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا هر هفته در روزهای شنبه ساعت ۱۳ با عناوینی از جمله تعریف کلی تنظیم‌گری و جایگاه آن در نظام حکمرانی، مباحثی در خصوص بازار، رقابت و رویه های ضد رقابتی در ابعاد حقوقی و اقتصادی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت دراین دوره های آموزشی رایگان می توانند به اینجا مراجعه کنند.

/روابط عمومی ساترا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول