دستگاه پول‌ساز اینستاگرام؛ افزایش بازدید و کسب درآمد!

اپلیکیشن اینستاگرام که در سال ۲۰۱۰ با هدف اشتراک محتوای تصویری بنیان نهاده شد، اکنون به طوفان جهانی تبدیل شده است که بخش عظیمی از اقتصاد کشورها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ را تحت ‌تأثیر قرار می‌دهد. الگوریتم‌های اینستاگرام و استراتژی‌هایی که این اپلیکیشن برای ارتقای کیفی خود استفاده کرده‌است، ظرفیت گسترده‌ای را برای بازاریابی و کسب درآمد بیشتر در اختیار بیزینس‌ها قرار داده‌است.

نقطه مشترک همه این کسب‌وکارها و مشاغل این است که تلاش کنند با افزایش بازدید و ویوی ویدئوها و پست‌های خود در اینستاگرام بیشتر دیده شوند. افزایش بازدید در نهایت منجر به محبوبیت و معروفیت بیشتر و افزایش فروش خواهد شد.

شما می‌توانید با رعایت نکات خاصی به راحتی بازدهی پیج را افزایش داده و با ایجاد جذابیت‌های بصری و تکنیک‌های اینستاگرامی، فروش خود را به حداکثر برسانید. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم تا راز و رمزهای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام را برای شما بازگو کنیم؛ اما قبل از آن با اکسپلور جایی است که کمک می‌کند صفحه شما وایرال شود آشنا شویم.

اکسپلور اینستاگرام چیست و چگونه به کسب‌وکار من کمک می‌کند؟

به خوبی روشن است که اینستاگرام دیگر تنها برای استفاده شخصی نیست و یک بستر گسترده برای کسب‌وکارها است تا محصولات خود را در قالب‌های گوناگون به نمایش بگذارند.

ویژگی منحصربه‌فرد اینستاگرام که آن را تبدیل به یک دستگاه پول‌ساز می‌کند؛ دامنه گسترده مخاطبین آن است. خرید و فروش محصول دیگر از شکل قدیمی آن که منحصر به یک محله یا شهر می‌شد خارج شده‌است و شما با شناخت صحیح مخاطب خود و معرفی صحیح محصولات می‌توانید مشتریان ثابتی از سراسر کشور و یا خارج از کشور داشته باشید.

یکی از روش‌های دیده شدن و پخش شدن پستهای شما در اینستاگرام، رسیدن به صفحه اکسپلور اینستا است. اکسپلور بخشی از اینستاگرام است که با آیکون ذره‌بین نمایش داده می‌شود و برای شما پست‌های متفرقه‌ای را به نمایش در می‌آورد. در صورتی که موفق شوید پست‌هایتان را در اکسپلور نمایش دهید، احتمال اینکه جامعه هدف و مشتریان وفادار خود را بیابید؛ بسیار بالا است. در ادامه این مطلب سعی می‌کنیم تا درباره این تب و شیوه کسب درآمد از آن بیشتر صحبت کنیم.

دیده شدن در اکسپلورر چه مزیتی دارد؟

در گذشته برای تشخیص این که یک پست چه میزان محبوبیت دارد و چقدر مورد توجه قرار گرفته است؛ تعداد لایک‌های آن مد نظر قرار می‌گرفت. اینستاگرام پست‌هایی با لایک زیاد را در اکسپلور قرار می‌داد. اما اکنون با تغییر الگوریتم‌ها، این فرآیند نیز تغییر کرده است و حتی افراد مشهور نیز نمی‌توانند پست‌های خود را داخل اکسپلورر برای برای همه به نمایش بگذارند و هیچ کس نیز نمی‌تواند پست را به صورت مستقیم وارد تب اکسپلور اینستاگرام کند.

اینستاگرام میزان انگیجمنت یا نرخ تعامل یک پست را در نظر می‌گیرد و در صورتی که در چند دقیقه ابتدایی انتشار، نرخ بالایی داشته باشد؛ پست شما را وارد اکسپلور می‌کند. اینگیجمنت اینستاگرام شامل تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، اشتراک‌گذاری، سیو و مراجعه دوباره کاربران به آن پست است.

اما برای افزایش اینگیجمنت و قرار دادن پست‌ها در صفحه اکسپلور اینستاگرام چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

اینستاگرام برای گزینش و گلچین کردن پست‌های جذاب، پس از منتشر شدن آن را فقط به تعداد کمی از فالورهای شما نشان می‌دهد. بعد از حدود ۱۰ دقیقه، نرخ انگیجمنت را بررسی کرده و در صورتی که پست اینگیجمنت بالایی داشته باشد؛ آن را به تمامی فالوورها نشان می‌دهد. بعد از آن مجدداً هوش مصنوعی تعامل فالوورهای شما را با پست بررسی کرده و اگر این تعاملات سیر صعودی داشته باشد؛ آن را وارد اجتماع افرادی می‌کند که با توجه به الگوی اینستاگرام مخاطب هدف شما هستند. با این فرآیند شما روز به روز شاهد رشد پیج خود خواهید بود. طبق این توضیحات، افزایش میزان بازدید در دقایق اولیه تأثیر بسیار زیادی در انتقال پست به اکسپلورر دارد.

چگونه با افزایش بازدید پست‌هایمان را به اکسپلور هدایت کنیم؟

روش‌های متعدد و گوناگونی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که در ادامه به برخی از موثرترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • بهترین زمان برای انتشار پست را پیدا کنید.
  • سعی کنید پست های شما بیشتر ویدیویی باشد. طبق تحقیقات، میانگین زمانی که افراد برای تماشای ویدیوها صرف می‌کنند، حدود چهل درصد بیشتر از تصاویر است. بنابراین این کار می‌تواند بازدید شما را افزایش دهد.
  • تعامل خود را با مخاطب از طریق دایرکت، کامنت، طراحی کمپین یا مسابقه افزایش دهید.
  • به کیفیت پست‌ها بیشتر از کمیت آن توجه داشته باشید.
  • یکی از راه‌های بسیار کاربردی و موثر برای افزایش بازدید اینستاگرام، خرید بازدید ویدئو اینستاگرام از یک سایت معتبر است؛ با این کار بازدید شما به صورت هدفمند و خودکار افزایش می‌یابد. شما با خرید بازدید می‌توانید علاوه بر افزایش بازدید پست‌های ویدیویی، ایمپرشن و انگیجمنت صفحه خود را نیز افزایش داده و به صفحه اکسپلور راه یابید.

بازدید ویدئو مگر خریدنی است؟ اصلاً از کجا بخریم؟

یکی از روش‌های افزایش ویو و اینگیجمنت، بهره‌گیری از خدمات مجموعه‌هایی است که این خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهند. مثلاً اینستا پلاس یکی از مجموعه های با سابقه در زمینه بازاریابی اینستاگرامی و افزایش ویوی بازدید در اینستاگرام است که با بسیاری از فروشگاه‌ها و مجموعه‌های تجاری در اینستاگرام همکاری داشته است.

این شرکت با سابقه پنج‌ساله فعالیت در شبکه‌های اجتماعی؛ یکی از مجموعه‌های معتبر در این زمینه است و به شما کمک می‌کند که بازدید ویدئوها و پست‌های خود را افزایش داده در مدت زمان کوتاهی به نتایج عالی دست یابید.

اینستاپلاس علاوه بر ارائه خدمات در حوزه بازدید، بسته‌های ویژه با تخفیف را برای افزایش فالوور، لایک و کامنت نیز به شما ارائه می‌کند. از مزایای اینستاپلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شروع آنی پس از خرید
  • سرعت عالی
  • بدون نیاز به پسورد
  • تخفیف‌های ویژه خرید
  • قیمت منصفانه و بسیار کم در مقایسه با رقبا

بازدیدهایی که شما از اینستا پلاس خریداری می‌کنید واقعی بوده و توسط پروفایل‌های فعال ایرانی صورت می‌گیرد. سفارشات شما به صورت فوری و آنی و با سرعت بسیار بالا صورت می‌گیرد. پشتیبانی و خدمات پس از فروش اینستا پلاس از سایر مزایایی است که این مجموعه را از سایر مجموعه‌های مشابه فروش بازدید ویدئو متمایز می‌سازد. برای مشاهده بسته‌های پیشنهادی اینستاپلاس، از وبسایت آن‌ها دیدن کنید.

در نهایت توجه داشته باشید که شناسایی جامعه هدف و کسب درآمد از اینستاگرام نیازمند زمان بسیاری است؛ اما به مثابه پایه‌های یک ساختمان است که هرچه بیشتر روی آن سرمایه‌گذاری کنید، ساختمان محکم‌تری در برابر زلزله خواهیدداشت. مجموعه‌های مانند اینستاپلاس یک روش قابل اطمینان برای این سرمایه‌گذاری است.

/جام نیوز/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول