راه اندازی کمپین «سفیر مهربانی» تپسی برای قدردانی از کادر درمان

مجازیست-اقدام یکی از سفیران تپسی با نام آقای مکوندی به دلیل حرکت انسان دوستانه اش برای قدردانی از کادر درمان در روزهای گذشته خبر ساز شد. این راننده تاکسی اینترنتی در تماس با اپراتور پشتیبانی این شرکت، از کارشناس پشتیبانی تقاضا می‌کرد که پول پرداخت شده از سوی یکی از مسافران را به او برگرداند چرا که مسافر از پرستاران بخش کرونا بوده و او از پرستاران این بخش، کرایه نمی‌گیرد.

این خبر در هفته گذشته مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفت و به دنبال بازنشر گسترده‌ آن در شبکه‌های اجتماعی، تعدادی از کاربران پیشنهاد کردند که تپسی سازوکاری برای همراهی با این اقدام انسانی و تاثیرگذار برای قدردانی از کادر درمان در نظر بگیرد.

براین اساس پویش «سفیر مهربانی» از ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه توسط تاکسی اینترنتی تپسی راه‌اندازی شده و در این پویش، سرویس جدیدی به نام «سفیر مهربانی» به سرویس‌های تپسی اضافه شده که سفرهای آن کاملا مشابه سرویس کلاسیک است.

کاربر تاکسی اینترنتی با انتخاب این گزینه علاوه بر مبلغ سفر در این سرویس، ۳ هزار تومان اضافه تر برای پیوستن به طرح پرداخت می کند. این مابه التفاوت، به صورت کامل صرف ارائه‌ سرویس رایگان به کادر درمان خواهد شد.

تپسی نیز برای مشارکت در پویش «سفیر مهربانی»، مبلغی معادل کل مبالغ جمع‌آوری شده از پویش را به آن اضافه کرده و کل مبلغ را به صورت کد سفر رایگان، در اختیار بخشی از کادر درمان کشور قرار می‌دهد.

گفتنی است مبلغ مابه التفاوت سرویس «سفیر مهربانی»، شامل کمیسیون و عوارض نمی‌شود و به صورت کامل، به قدردانی از کادر درمان اختصاص پیدا خواهد کرد.

/عصر آی.سی.تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول