استارتاپ Squad توسط توییتر خریداری شد

مجازیستچند روز پیش اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر خریداری یک استارتاپ فعال در زمینه ارتباط تصویری به نام Squad در فضای مجازی. معاون شرکت توییتر در رابطه با این موضوع اعلام کرد استارتاپSquad به توییتر کمک می‌کند تعامل بهتری را با کاربران خود ایجاد و امکان مکالمه صوتی و تصویری را به بخش پیامرسان این شبکه اجتماعی اضافه کند. علاوه بر این، استفاده از این استارتاپ باعث می‌شود تیم توییتر از ابزار جدید و خلاقانه‌تری استفاده کند و به این ترتیب انگیزه توییتر برای ارتقا این شبکه اجتماعی بالاتر از قبل باشد.

ظاهرا توییتر قصد دارد از این طریق عقب ماندگی شبکه اجتماعی خود نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی را جبران کند. از طرفی هم اضافه شدن بخش تماس تصویری به پیامرسان توییتر موضوع عجیبی نیست چرا که بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی از بخش پیامرسان آن استفاده می‌کنند و نبود امکانات ویژه در این بخش باعث ناراحتی بسیاری از آن‌ها شده است.

با این حال هنوز هدف نهایی توییتر از خریداری نرم افزار Squad در فضای مجازی منتشر نشده است اما طبق اعلام وب سایت Squad،  این نرم افزار از دسترس خارج و از تمام فروشگاه‌های موبایلی نیز حذف شده است و پس از اعلام توییتر با ظاهر و قابلیتی جدید این بار تحت نظر توییتر باز خواهد گشت.

/باشگاه خبرنگاران جوان/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول