تردید در دستور ترامپ

مجازیست بین‌الملل– هیئت قضات دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در واشنگتن، از تردید در تلاش مداوم دولت ترامپ برای ممنوعیت دانلود جدید برنامه اشتراک ویدئو تیک‌تاک متعلق به چین خبر دادند.

در جلسه دادرسی روز دوشنبه، دو قاضی از سه قاضی اظهار داشتند که آنها با توجیه قانونی دولت برای ممنوعیت فعالیت تیک‌تاک، متعلق به شرکت بایت‌دنس، مخالف هستند.

ایالات متحده در حال بررسی برای لغو دستور حذف تیک‌تاک از اپ‌استورهایی است که توسط اپل و گوگل اداره می‌شود. دادگاه بدوی در ماه سپتامبر با استناد به «مقررات غیرمستقیم» ارتباطات که توسط قانون فدرال ممنوع شده، تیک‌تاک را مسدود کرد.
پاتریشیا میلت، قاضی تجدید نظر ایالات متحده، در جلسه دادرسی روز دوشنبه گفت که دولت به «یک تعریف کاملاً محدود از مقررات غیرمستقیم» استناد می‌کند.
دیگر قاضی تجدید نظر ایالات متحده، راجرز گفت: کنگره این قانون را نوشته و توجیه دولت برای ممنوعیت تیک‌تاک به نظر می‌رسد کاملاً با این قانون در تضاد است.
سومین قاضی هیئت تجدیدنظر، رابرت ال ویلکینز، که از حامیان منع فعالیت تیک‌تاک بود در جلسه سوال اعضای این هیئت از وکیل وزارت دادگستری صحبتی نکرد.
احتمال اجرای هرگونه ممنوعیت فعالیت تیک‌تاک بسیار پایین است. قضات فدرال واشنگتن و پنسیلوانیا مجموعه‌ای از ممنوعیت‌ها که در جهت تخریب زیرساخت‌های تحت وب این اپلیکشین طراحی شده را ملغی کرده‌اند. همچنین مهلت دستور وزارت خزانه‌داری برای فروش اپلیکیشن تیک‌تاک به خریدار آمریکایی یا مجازات‌های احتمالی، بدون هیچ نشانه‌ای مبنی بر اجبار فروش از طرف ایالات متحده به پایان رسیده است.

/بلومبرگ/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول