نتفلیکس ویژگی پخش مجزای صدای محتوای ویدیویی را آزمایش می‌کند

مجازیستدر بین سرویس‌های استریم ویدیو می‌توان نتفلیکس را یکی از برترین‌ها دانست که طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارد. برخورداری نتفلیکس از آرشیوی با محتوای متنوع سبب می‌شود کاربران در بیشتر اوقات فراغتشان به تماشای فیلم‌، سریال و مستندهای آن بنشینند.

نتفلیکس به دنبال روش‌های مختلفی است تا تجربه‌های متفاوتی در اختیار کاربران و مشترکان خود قرار دهد. یکی از این روش‌ها پخش محتوای ویدیویی به‌صورت پادکست صوتی در اپلیکیشن موبایل نتفلیکس خواهد بود. شاید این موضوع کمی عجیب به نظر برسد؛ اما اضافه شدن آن به درخواست کاربران بوده است.

در صوت راه‌اندازی این ویژگی، دکمه‌ای به رابط کاربری اپلیکیشن موبایل نتفلیکس اضافه خواهد شد که فشردن آن از پخش ویدیو جلوگیری می‌کند و تنها صدای محتوای مورد نظر پخش می‌شود. نتفلیکس طی سال‌های اخیر در کنار محتوا، امکانات گسترده‌ای در اختیار مشترکان قرار داده است که می‌توان به اضافه شدن زیرنویس و صدای دوبله به زبان‌های مختلف برای فیلم و سریال‌های موجود در آرشیو اشاره کرد.

پخش مجزای صدای محتوا می‌تواند به کاهش حجم مصرف اینترنت کمک شایانی کند. یکی از سخنگویان نتفلیکس در مورد ویژگی جدید گفته است:

  • ما همیشه به دنبال ارائه‌ی راه‌کارهایی برای بهبود تجربه کاربری نسخه موبایل نتفلیکس هستیم. ما نسخه آزمایشی ویژگی جدید را در کشورهای مختلف به‌صورت محدود در دسترس قرار دادیم و تنها در شرایطی در دسترس عموم قرار خواهیم داد که با استقبال کاربران مواجه شود.

اضافه شدن این ویژگی و استقبال کاربران از آن می‌تواند مسیر جدیدی برای نتفلیکس بسازد و در آینده شاهد آرشیوی از پادکست‌های صوتی در کنار محتوای تصویری در یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم دنیا باشیم. هنوز اشاره‌ای نشده است که آیا ویژگی مورد نظر به نسخه تحت وب اضافه خواهد شد یا تنها به اپلیکیشن موبایل نتفلیکس اختصاص دارد.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول