شب یلدا با کارت هدیه دیجیتال آی گپ

مجازیستسرویس تمام خدمات اجتماعی آیگپ به منظور رفاه حال کاربران و با توجه به شرایط کرونا ، اقدام به ارائه کارت هدیه دیجیتال ویژه شب یلدا کرده است. مهم ترین ویژگی این سرویس عدم نیاز به مراجعه حضوری افراد به بانک ها، موسسات، خود پرداز ها و… است. کاربران می توانند از طریق آیگپ در مدت زمان بسیار کوتاه تری کارت هدیه دیجیتال خود را دریافت نمایند و برای عزیزان خود ارسال و آنها را شگفت زده کنند. یکی از ویژگی های کارت هدیه دیجیتال بدون کارمزد بودن آن
است. همچنین این کارت ها با تم شب یلدا و به نام «ناردونی» طراحی شده و قابل عرضه در قالب کارتهای پانصد هزار ریالی تا ۲۰ میلیون ریالی هستند.

روند خرید کارت هدیه دیجیتال به این صورت است که کاربران آیگپ می توانند با مراجعه به بخش آیلند و از طریق سرویس کارت هدیه دیجیتال، با وارد نمودن کد ملی خود کارت هدیه را خریداری نموده و به صورت استیکر هدیه برای فرد مورد نظر در محیط پیام رسان ارسال کنند. بطوریکه قابلیت ارسال مجدد این کارت تا قبل از افشای رمز آن در محیط پیام رسان وجود خواهد داشت.

در پایان اضافه می کنیم استیکر ویژه شب یلدا از سوی آیگپ در قالب یک بسته ۱۲ تایی با حال و هوای مرتبط در بخش استیکر های آیگپ قابل استفاده است.

/عصر آی سی تی/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول