پیشنهاد اشتراک رایگان اپل موزیک برای کاربران تیک تاک

مجازیستچندی پیش خبری منتشر شد که شزم به کاربران خود پیشنهادی شگفت‌انگیز برای دسترسی رایگان به محتوای اپل موزیک ارائه می‌دهد. این پیشنهاد شگفت‌انگیز شامل اشتراک ۵ ماهه سرویس اپل موزیک است که پس از اتمام آن، کاربران می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت ماهانه اقدام به تمدید آن کنند.

حال اپل با شبکه اجتماعی محبوب تیک تاک قراردادی مشابه برای تبلیغ اپل موزیک بسته است. طبق این قرارداد، کاربران تیک تاک می‌توانند از طریق اپلیکیشن آن در سرویس اپل موزیک ثبت ‌نام کنند و به مدت ۴ ماه از امکانات این سرویس به‌صورت کاملا رایگان برخوردار شوند.

در حال حاضر پیشنهاد ویژه اپل موزیک تنها در نسخه iOS اپلیکیشن تیک تاک قابل دسترس است؛ البته برای استفاده از پیشنهاد ویژه باید حساب کاربری جدیدی در سرویس اپل موزیک بسازید و اگر ‌در سرویس اپل موزیک حساب کاربری دارید، برای استفاده از پیشنهاد به ساخت حساب کاربری جدید نیاز خواهید داشت.

از موارد لازم برای استفاده از پیشنهاد ویژه برخورداری از اپل آی‌دی است و باید در نظر داشت که پس از اتمام ۴ ماه اشتراک رایگان، هزینه استفاده از سرویس اپل موزیک به‌صورت خودکار از حسابتان کسر خواهد شد. پیشنهاد ویژه اپل تا انتهای ماه ژانویه ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

دریافت پیشنهاد ویژه در اپلیکیشن شزم به‌گونه‌ای است که کاربران با دانلود آن و اولین استفاده، برای شناسایی آهنگ دلخواهشان پیشنهادی ویژه برای استفاده از سرویس اپل موزیک دریافت می‌کردند. این پیشنهاد شامل ۵ ماه اشتراک رایگان بود؛ اما در مورد اپلیکیشن تیک تاک گفته می‌شود کاربران اعلانی با مضمون پیشنهاد ویژه اشتراک رایگان اپل موزیک دریافت می‌کنند و در صورت تمایل می‌توانند از آن برخوردار شوند.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول