اپلیکیشن اسپاتیفای به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شد

مجازیستچند ماه پیش رابطه‌ی اپیک گیمز (سازنده بازی فورتنایت) و اپل به جنجال کشیده شد و کوپرتینویی‌ها بازی فورتنایت را از اپ ‌استور حذف کردند. حالا اپیک گیمز قصد دارد اپیک گیمز استور را به رقیب جدی‌تری برای اپل تبدیل کند.

در تازه‌ترین اقدام اپیک گیمز، اپلیکیشن استریم موسیقی اسپاتیفای به اپیک گیمز استور اضافه شد. اکنون کاربران اپیک گیمز استور می‌توانند اسپاتیفای را از این فروشگاه به‌رایگان یا از طریق وب‌سایت اسپاتیفای و فروشگاه‌های دیگر دانلود کنند. البته با دانلود این اپلیکیشن از اپیک گیمز استور، هیچ ویژگی منحصربه‌فردی در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرد.

اضافه شدن این اپلیکیشن به اپیک گیمز استور نشان می‌دهد که اپیک گیمز قصد دارد به‌جز بازی، اپلیکیشن‌های دیگری هم در فروشگاه خود عرضه کند. بر اساس گزارش وب‌سایت پالیگان، اسپاتیفای به‌صورت کاملا رایگان در این فروشگاه قرار گرفته است و اپیک گیمز پول و حتی سهمی از فروش اشتراک‌ اسپاتیفای دریافت نمی‌کند.

رقابت اپیک گیمز و اپل از آنجایی شروع شد که اپیک گیمز به دریافت ۳۰ درصد از فروش فورتنایت در اپ استور انتقاد کرد؛ اپیک گیمز در فروشگاه اپلیکیشن خود تنها ۱۲ درصد از فروش هر بازی برای خود برمی‌دارد. این بحث‌ها باعث شد اپل فورتنایت را از اپ استور حذف کند.

با اضافه کردن اپلیکیشن‌هایی مانند اسپاتیفای، اپیک گیمز قصد دارد یک اپ استور جدید خلق کند.

/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول