راهنمایی محرمانه اینستاگرام به اینفلوئنسرها برای افزایش فالوئر

مجازیستسه تولیدکننده محتوا به بیزنس اینسایدر اعلام کردند که اینستاگرام در سه ماه گذشته با آنها تماس گرفته و چنین توصیه هایی به آنها داده است. هر سه اعلام کردند اینستاگرام حجم بالای پستها و استفاده از همه خدمات این اپلیکیشن شامل پست، استوری، Reels و ویدیوهای IGTV را توصیه کرده است.
این راهنمایی بی سابقه از سوی اینستاگرام نشان می دهد که اینفلوئنسرها چگونه می توانند در این پلتفرم رشد کنند و الگوریتمهای مرموز این شبکه اجتماعی چگونه عمل می کند. اما این توصیه تنها به اینفلوئسنرهای خاصی به شکل محرمانه انجام گرفته و به صورت عمومی منتشر نشده است.
بیزنس اینسایدر درباره راهنمای ارسال پست اینستاگرام با ریچل رایکن باخ، هنرمند و صاحب یک کسب و کار کوچک صحبت کرد و وی به توضیح راهنماییهایی که از سوی نماینده اینستاگرام به وی داده شده است، پرداخت.
نماینده اینستاگرام به این هنرمند توضیح داده است که الگوریتم این پلتفرم، تولیدکنندگان محتوا را بر اساس نوع محتوایی که پست می کنند و تعداد پستهایی که دارند، بالا می برد اما درباره شمار پستهایی که باید داشته باشد، توصیه ویژه ای نکرد.
بر اساس توصیه های اینستاگرام، تولیدکنندگان محتوا بهتر است در هفته سه پست شامل پستهای Reels و ویدیوهای IGTV و ۱۰ استوری در هفته شامل حداقل دو استوری در روز، هفت پست Reels و یک تا سه پست IGTV شامل لایو اینستاگرام در هفته داشته باشند.
لیزت کالویرو، اینفلوئنسر و مربی محتوا هم در اظهارات مشابهی به بیزنس اینسایدر گفت: در جریان یک ورکشاپ اینستاگرام، نماینده این شرکت درباره شمار پستهایی که باید ارسال کنند، توصیه هایی به تولیدکنندگان محتوا ارایه کرد.
/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول