ساماندهی و تقویت فضای مجازی می‌تواند سبب کاهش هزینه تبلیغات انتخابات شود

مجازیستمحمدصالح جوکار، رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی:

  • در خصوص مسئله تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، باید بگویم که اگر محدودیت های بهداشتی ادامه یابد، تمهیدات لازم برای تبلیغات کاندیداها از سوی دستگاه های ذیربط اندیشیده خواهد شد.
  • بدون شک اگر شرایط به شکل کنونی باشد، تبلیغات محیطی اثربخش نخواهد بود.
  • باید یادآور شد نقش فضای مجازی و پیام رسان ها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آشکارتر شد از این رو به نظر می رسد باید از ظرفیت های یاد شده بیش از گذشته استفاده شود تا پروتکل های بهداشتی رعایت شود.
  • در رابطه با زیرساخت های فضای مجازی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و ساماندهی این عرصه، جا دارد تاکید کنم که فضای مجازی ساماندهی نشده اما در انتخابات مجلس یازدهم به خوبی از این عرصه استفاده شد.
  • به نظر می رسد اگر این حوزه از سوی وزارت ارتباطات تقویت شود، می توان هزینه های تبلیغات انتخاباتی را کاهش داد.

/خانه ملت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول