تنها ۱.۵درصد دانش‌آموزان بوشهری به آموزش مجازی دسترسی ندارند

مجازیست-علیمراد کرمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر:

  •  تمام امتحانات دانش‌آموزان استان بوشهر در دی ماه به صورت مجازی برگزار و تنها آزمون جامانده‌ها و تجدیدی‌های امتحانات نهایی سال قبل به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می‌شود.
  • عمده کلاس‌ها به صورت فضای مجازی تشکیل می‌شود و این در حالی است که ۸۵ درصد دانش آموزان استان بوشهر از طریق فضای مجازی از سامانه شاد آموزش می‌بینند و مابقی دانش آموزان به روش‌های حضوری، تلویزیونی و یا درس‌نامه آموزش داده می‌شوند.
  • تعداد دانش آموزان استان بوشهر ۲۲۵ هزار نفر است و از این تعداد ۳هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز که ۱٫۵ درصد کل دانش‌آموزان این استان می‌شود به آموزش مجازی دسترسی ندارند.
  • سامانه شاد یک مجموعه جدید، نوپا و نوظهور در ارائه آموزش به دانش آموزان است و این سامانه مشکلاتی دارد ولی کار بسیار موفقی بوده که آموزش و پرورش انجام شده و رضایت نسبی را حاصل کرده است.
  • ۲۴۳ دانش آموز در مدارس استثنایی استان بوشهر تحصیل می‌کنند که برای تامین دستگاه تبلت ویژه آموزش آنها با همکاری وزارت آموزش و پرورش ۴ میلیارد ریال تخصیص یافته است.
  •  ۳۵۰۰ دانش آموز استان بوشهر دسترسی به دستگاه تبلت یا تلفن همراه برای آموزش در فضای مجازی ندارند و این تعداد در آغاز سال تحصیلی ۱۰ هزار دانش آموز بود که با مشارکت کمیته امداد، آموزش و پرورش، خیران، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تاکنون ۶۵۰۰ دستگاه تبلت برای آنها تهیه و تحویل شده است.

/تسنیم/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول