خرید ممبر تلگرام بدون دانستن این نکات اشتباه بزرگی است!

مجازیستبهترین روش برای افزایش اعضای یک کانال تلگرامی گذاشتن پست‌های خوب و همچنین تبلیغات درست و اصولی در کانال‌های تلگرامی می‌باشد. حال اگر بنا به دلایلی شما می‌خواهید اعضای کانال تلگرامی خود را در زمان کمتری افزایش دهید راهی به جز خرید ممبر تلگرامی را پیش رو ندارید. برای خرید ممبر تلگرام شما می‌توانید به روش‌های متفاوتی عمل کنید. هر کدام از این روش های خرید ممبر تلگرام مزایا و معایبی دارد که در ادامه اطلاعات لازم در خصوص روش های خرید ممبر تلگرام را در اختیارتان قرار خواهیم داد.و به این نکته اشاره خواهیم کرد که خرید ممبر تلگرام چه فایده و مزایایی دارد .

خرید ممبر تلگرام  به چه معناست؟

لازمه داشتن یک گروه تلگرامی خوب و موفق اعضای زیاد و عضوهای بیشمار آن گروه تلگرامی می‌باشد. هر چه شما در جذب اعضاء کانال تلگرامی خود موفق‌تر عمل کنید شانس شما در کسب در آمد و دریافت تبلیغات از طریق کانال تلگرامی تان بیشتر خواهد شد. به طور واضح‌تر می‌توان گفت که شما به شخص و یا شرکتی مقداری پول پرداخت می‌کنید و آن شخص یا شرکت این اطمینان را به شما می‌دهد که ممبرهای گروه شما را افزایش دهد. حال این افزایش ممبر با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود.

چگونه برای کانال یا گروه تلگرامی خرید ممبر تلگرام انجام دهیم؟

امروزه با یک جستجوی ساده اینترنتی شاهد لیست های بسیار زیادی از شرکت‌ها و سایت هایی خواهیم بود که در زمینه خرید ممبر تلگرامی فعالیت دارند. و هر کدام برای خود تبلیغات خاصی را دارند. حال اگر به دنبال خرید ممبر تلگرامی هستید حتماً باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی سایت ها و شرکت‌هایی که برای خرید ممبرتلگرامی تبلیغات گسترده‌ای دارند قابل اطمینان نبوده و نباید به سادگی این وظیفه خطیر را به آن‌ها سپرد.

به این دلیل که اعضای ممبر گروه تلگرامی شما نقش بسیار مهمی در ثبات و پایداری کانال و گروه تلگرامی شما دارند باید در سپردن این وظیفه مهم به سایت ها و شرکت‌ها نهایت دقت را داشت. اگر قصد خرید ممبر تلگرامی را دارید این کار را حتماً به مؤسسات و شرکت‌های معتبر واگذار کنید. چون اگر ممبرهای کانال تلگرامی شما از کانال لفت دهند گروه تلگرامی و کانال شما از بین خواهد رفت. پس از اهمیت این موضوع غافل نباشید. روش‌های متعددی برای خرید ممبر تلگرام وجود دارد که در ادامه توضیحاتی در مورد این روش‌ها بیان می‌کنیم.

خرید ممبر تلگرام با روش پوش اد:

در این روش خرید ممبر تلگرام، ممبرها به وسیله یک برنامه تلگرام غیر رسمی به صورت خودکار به کانال شما اضافه می‌شوند. در این روش این امکان وجود دارد که کاربران بعد از فهمیدن عضویت به صورت خودکار در کانال شما از کانال لفت دهند. و هیچ گونه تضمینی برای باقی ماندن ممبرهای خریداری شده در این روش نیست. ولی این روش مزیت‌هایی هم دارد که ارزان و سریع بودن از مزیت‌های روش پوش اد می‌باشد.

خرید ممبر فیک تلگرام:

در روش خرید ممبر فیک تلگرام، کاربرانی که به کانال تلگرامی شما اضافه می‌شوند وجود خارجی نداشته و همگی تقلبی و فیک می‌باشند. تمامی اکانت های آنها با استفاده از روش‌های ساخت شماره‌های مجازی ایجاد می‌شوند. ممبر فیک بنا بر گفته‌ها روشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت و در عین حال سریع می‌باشد اما با گذشت زمان این امکان وجود دارد که تلگرام ممبرهای فیک و جعلی را شناسایی کرده و به صورت خودکار اقدام به حذف ممبرهای کانال کند. به همین دلیل روش ممبرهای فیک میزان ریزش بالایی را به همراه خواهد داشت. در این روش به خاطر اینکه ممبرهای شما همگی فیک و جعلی هستند پست های شما هیچ بازدید کننده ای نخواهد داشت. این روش خرید برای کسانی مناسب تر است که فقط می خواهند در مرحله و نگاه اول بازدید کننده زیادی داشته باشند . ولی روش خرید ممبر های فیک این اشکال را دارد که افراد آگاه با مشاهده عدم بازدید پست های شما در کانال تلگرام به فیک بودن و جعلی بودن آن ها پی خواهند برد.

خرید ممبر تلگرام به روش پوش نوتیفیکیشن:

در این روش افزایش ممبر کاربران شما یک نوتیفیکیشن را با عنوان درخواست جوین شدن و پیوستن به کانال یا گروه را دریافت می‌کنند و با لمس آن به کانال تلگرامی شما اضافه خواهند شد. برای انجام این کار از کدهای دستوری و اپلیکیشن های واسط استفاده می‌شود. طبق تحقیقات انجام شده روش خرید ممبر تلگرام با پوش نوتیفیکیشن بهترین روش افزایش ممبر به کانال و گروه تلگرامی می‌باشد چون در این روش اگر کاربران علاقه و تمایلی به موضوع کانال شما نداشته باشند نوتیفیکیشن را لمس نخواهند کرد و عضو کانال تلگرامی شما نخواهند شد پس در این روش شاهد کمترین میزان ریزش اعضای کانال خواهیم بود.

خرید ممبر اختیاری تلگرام:

در این روش ممبر تلگرام با رضایت خود عضو کانال شما می‌شود. به این صورت که اپلیکیشن های اندروید متفاوتی وجود دارند که کاربران زیادی هم دارند. بعد از خرید ممبر تلگرام یه صورت اختیاری از طریق اپ ها در خواستی برای گوشی‌های کاربران ارسال می‌شود و ضمن معرفی کانال تلگرامی و زمینه فعالیتش درخواست عضویت را ارائه می‌دهد. و ممبر با میل خود عضو کانال می‌شود. ممبرهای اختیاری معمولاً با کانال شما بیشتر ارتباط دارند و از کانال بازدید می‌کنند. در این روش شما شاهد ریزش کمی خواهید بود چون ممبرهای شما به صورت اختیاری عضو کانال تلگرام شما شده‌اند.

خرید ممبر تلگرام به روش پاپ آپ:

در روش خرید ممبر پاپ اپ تلگرام کاربران با پنجره‌ی پاپ آپ مواجه می‌شوند که از آن‌ها درخواست عضویت در یک کانال و یا گروه تلگرامی را دارد. در این روش تبلیغ کانال تلگرامی شما به صورت پاپ آپ در نرم افزار نمایش داده شده و اعضای با کلیک بر روی تبلیغی که در کانال شما قرار دارد در صورت تمایل می‌توانند عضو کانال شما شوند. معمولاً میزان ریزش در این کانال‌ها بسته به فعالیتی دارد که شما در کانال تلگرامی خود انجام می‌دهید.

/الف/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول