سرویس پیک موتوری تپسی به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

مجازیستدر چند روز گذشته هنگام درخواست خودرو در اپلیکیشن تپسی، اگر به آخرین نسخه از این پلتفرم مجهز باشید، گزینه درخواست پیک موتوری نیز به چشم می‌خورد.

گزینه‌ای که به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و پس از درخواست، تا جای ممکن برای شما یک موتور فرستاده می‌شود اما از آنجایی که این طرح روزهای آغازین خود را می‌گذارند، در برخی مواقع پیشنهاد فرستادن یک خودرو را به مشتری می‌کند. لازم به ذکر است که سرویس پیک خودرویی تپسی مدتهاست راه‌اندازی شده.

تپسی نسبت به رقیب خود، دیر وارد حوزه پیک موتوری شده ولی به نظر می‌رسد که این اقدام قرار است طی هفته‌های آینده به طور سراسری و جدی فعال شود و این اپلیکیشن را یک قدم به سوی کاربردی‌تر شدن هدایت کند. اگرچه هنوز خبری از ویژگی‌های دیگری بجز درخواست جابجایی در تپسی مشاهده نمی‌شود و هنوز نمی‌توان گفت که تپسی قصد تبدیل به یک سوپراپ شدن با ارائه سرویس‌های مختلف را در سر دارد اما می‌توان گفت که تپسی می‌خواهد انواع سرویس‌های حمل و نقل اعم از جابجایی با مینی بوس، ارسال مرسوله و… را در اپلیکیشن خود داشته باشد.

پیش بینی می‌شود که تا ماه‌های آینده و با تکمیل کادر موتورسواران تپسی، بخش تاکسی موتوری این اپلیکیشن نیز راه‌اندازی شود و رقابت بین این پلتفرم و اسنپ بیشتر از همیشه داغ شود.

تپسی پیش‌تر سرویس پیک با خودرو را برای کاربران خود راه اندازی کرده بود

تیم تپسی به زودی از این سرویس به طور رسمی رونمایی خواهد کرد و احتمالا در آن زمان اخبار کامل‌تری پیرامون این سرویس ارائه خواهد شد که از دیجیاتو نیز به دست شما خواهد رسید. اما موضوع اصلی اینجاست که استارتاپ‌های مستقل حوزه پیک موتوری، مانند الوپیک، چه تاثیری از حضور مستقیم اسنپ و تپسی در حوزه کاری‌شان خواهند گرفت.

/دیجیاتو/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول