فیس بوک پست نتانیاهو را حذف کرد

مجازیستبنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا فایل‌های تصویری را در توییتر منتشر کرد که در آن سالخوردگان را به دریافت واکسن کرونا تشویق کرده و می‌گوید:

  • اگر فردی را می‌شناسید که نگران واکسن زدن است نام و شماره تلفن او را برایم بفرستید. شاید تماس تلفنی غیرمنتظره‌ای از من دریافت کرد و او را قانع کردم.

فیس بوک پست مشابهی را که در صفحه نتانیاهو آمده بود، منتشر کرد اما بعدا به دلیل نگرانی درباره سیاست حریم خصوصی آن را حذف کرد. ویدیو همچنان در توییتر موجود است.

سخنگوی فیس بوک گفت:

  • براساس سیاست حریم خصوصی اجازه انتشار پست‌هایی را که اطلاعات پزشکی مردم را به اشتراک می‌گذارد یا درخواست می‌کند، نمی‌دهیم برای همین پست مذکور را حذف و به صورت موقتی برنامه مسنجری را که این پست را منتشر کرده بود، تعلیق کردیم.

رسانه های محلی گفتند که چت‌بات موجود در مسنجر حساب کاربری نخست وزیر اسرائیل در شبکه اجتماعی فیس‌بوک قرار است به مدت یک هفته معلق بماند. چت‌بات ابزاری برای پیام رسانی مستقیم است که در آن پاسخ ها توسط رایانه و نه انسان مدیریت می شود.

درخواست یاد شده به صورت خصوصی برای کلیه دنبال کنندگان ارسال شده و در قالب پستی در صفحه فیس‌بوک نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شده بود.

حزب لیکود به رهبری نتانیاهو اعلام کرد، هدف از این پست تشویق اسرائیلی‌های بالای ۶۰ سال برای دریافت واکسن جهت نجات جانشان است.

/ایسنا/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول