توییتر پلتفرم خبرنامه Revue را خریداری کرد

مجازیستاین شبکه اجتماعی اعلام کرد که استارتاپ هلندی Revue را که به کاربران خود اجازه انتشار و کسب درآمد از خبرنامه‌های ایمیلی را می‌دهد خریداری کرده است.
خبرنامه‌ها شاید خیلی برای پلتفرم توییتر مناسب نباشند اما کیوان بیکپور مسئول محصولات و مایک پارک نماینده ارشد محصولات انتشاراتی عقیده دارند که توییتر از این طریق می‌تواند به نویسندگان و انتشاراتی که با توییت‌های خود به مردم دسترسی دارند خدمت کند.
بیکپور و پارک نوشته‌اند:
  • هدف ما این است که ارتباط با مشتریان را برای آنها آسان کنیم و در عین حال کسانی که مطالعه می‌کنند هم دسترسی بهتری به نویسندگان و محتوا پیدا کنند. ما راه‌های زیادی برای این کار تصور می‌کنیم، مثلا اینکه اجازه دهیم مردم از طریق توییتر در خبرنامه منتخب خود ثبت نام کنند یا اینکه تنظیمات تازه‌ای برای نویسندگان در نظر بگیریم تا میزبان مکالمه با مشترکان خود باشند. این امکان در توییتر وجود دارد.
  • این کار راه‌های درآمدزایی بیشتری برای نویسندگان ایجاد می‌کند. استارتاپ Revue با اشتراک‌های پولی از نویسندگان پشتیبانی می‌کند و بیکپور و پارک می‌گویند که این شرکت قابلیت‌های درآمدزایی جدیدی ارائه خواهد کرد.
  • توییتر Revue را به عنوان یک محصول مجزا در نظر می گیرد و تیم این شرکت «روی بهبود راه‌هایی تمرکز خواهند کرد که نویسندگان نامه‌های خبری را ایجاد کنند، مخاطب خود را جذب کنند و برای کاری که انجام می‌دهند پول دریافت کنند». این شرکت همچنین قابلیت‌های حرفه‌ای خود را برای تمامی کاربران رایگان خواهد کرد و هزینه اشتراک خبرنامه را نیز به ۵ درصد قیمت کاهش خواهد داد.
شرایط مالی این قرارداد هنوز منتشر نشده است. طبق اطلاعاتی که به دست آمده استارتاپ Revue از چندین سرمایه‌گذار ناشناس ۴۰۰ هزار یور بودجه دریافت کرده است.
/پیوست/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول