داشبورد حرفه‌ای اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا و کسب و کارها

مجازیستدر خبر منتشر شده از سوی Engadget، اینستاگرام در حال آماده‌سازی داشبورد جدید خود، تحت عنوان Professional Dashboard برای صاحبان مشاغل و افراد تأثیرگذار است. در این قابلیت جدید، میان‌برهایی را برای دسترسی جامع‌تر به محتوای منتشر شده به‌صورت Partnership فراهم شده است، که به موجب آن کاربران دارای کسب‌وکار های رستوران، فروشگاه‌ها و دیگر مشاغل می‌توانند بخش تبلیغات خود را دقیق رصد کنند. بخش فروشگاه (Shopping) اینستاگرام نیز در اختیار این دسته از کاربران قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید فعالیت مخاطبان را مورد بررسی قرار دهید، و دسترسی بهتری به محتوای آموزشی داشته باشید.
هرچند قابلیت‌های یاد شده مدت‌ها است مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما اولین‌بار است که این شرکت تمامی این امکانات را به‌صورت متمرکز در یک فضا قرار داده است. با این به‌روزرسانی اهمیت اینستاگرام، روزبه‌روز برای صاحبان مشاغل و اینفلوئنسرها افزایش خواهد یافت. به‌تازگی فیسبوک در تلاش است، توجه کاربرانی که کسب‌وکارشان به این پلتفرم وابسته است را جلب کند، و می‌توان گفت بخش خرید را به تمامی قسمت‌های نرم‌افزار خود اضافه کرده است. اینستاگرام از سوی کاربران محبوب خود برای کمک به کسب درآمد تحت فشار قرار گرفته، چرا که تولید‌کنندگان محتوا پلتفرم‌های بیشتری برای این امر نیاز دارند.
در تابستان گذشته TikTok، مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار برای تولید‌کنندگان محتوا و ستاره‌های مشهور نرم‌افزار خود در نظر گرفته بود. همچنین اخیرا اسنپ چت نیز برای دیده شدن ویدیوهای کاربران خود، قابلیت Spotlight را معرفی کرده است، تا از این طریق بتواند مبلغی را به کاربران خود پرداخت کند.
/زومیت/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول